Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har suttit en stund nu och läst gamla blogginlägg. Intressant att upptäcka vilka förändringar tiden har fört med sig. I oktober...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag var det åter dags för nivå 4-tränaren att hålla kurs och jag hade anmält mig både till ridningen och den sista teorilektionen. Jag...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok Jag är ingen titel-junkie och på mitt anställningsbevis står det inte ens någon titel. Ibland behöver man dock en liten etikett som...
Svar
0
· Visningar
189
·
  • Låst
Dagbok Jag ser visst till att hålla mig sysselsatt. De närmaste helgerna är det bokat med aktiviteter. Den här helgen rider jag fröken frieser...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok I går var det födelsedagskalas i stallet hos fröken frieser. Hennes kompis som står inhyrd där fyllde nämligen 30 år så matte hade...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Jag har funderat lite på hur det ser ut på bostadsmarknaden i juli när jag är ledig och kan söka hus och misstänkte att det nog kunde...
Svar
0
· Visningar
171
·
  • Låst
Dagbok På jobbet har jag en deadline på 20 kompendier som ska vara klara i morgon klockan 10. Jag har fått vänta på material för att kunna fixa...
Svar
0
· Visningar
176
·
  • Låst
Dagbok Det uppstår ju en del frågor medan man sitter och bläddrar bland husannonser. Och var hittar jag svaren? Här på Buke kanske? Det är nog...
Svar
0
· Visningar
254
·
  • Låst
Dagbok Det regnar ihållande så jag har inte haft den minsta lust att gå ut så jag sitter inne och häckar. Dessutom har någon glömt att stänga...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag bläddrat igenom hemnets annonser i totalt 10 län, uppdelade på 4 sökningar. Det har varit objekt med en tomtarea på över 2000...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Hemnetknarkaren fick vatten på sin kvarn så jag sitter och glor sida upp och sida ner på husannonser. Tyvärr verkar det som om man inte...
Svar
0
· Visningar
196
·
  • Låst
Dagbok Jag har sedan en tid fått klart för mig att om/när jag flyttar kan jag ta jobbet med mig. Först trodde jag att det bara var prat, men...
Svar
0
· Visningar
235
·
  • Låst
Dagbok I torsdags var jag på en avsutten CR kurs. Det var nivå 4-instruktören som höll i den. Under de timmar som kursen hölls, gjorde vi...
Svar
0
· Visningar
196
·
  • Låst
Dagbok ...nytillskottet i hyresvärdens stall: Det verkar vara en mycket sympatisk och social kille. När jag gick fram till hagen kom han...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Idag var det alltså dags att åka in till stan för att kolla upp knölen i bröstet. Magen var helt paj innan jag skulle åka iväg och sista...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag ridit fröken frieser en vecka (nästan) i ett sträck för att ägaren varit bortrest. Jag hade kunnat rida även i morgon men...
Svar
0
· Visningar
253
·
  • Låst
Dagbok Inom ett ett par dagar kommer jag att få veta vad det är för knöl i bröstet. På måndag är det nämligen dags för mammografi på...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Idag har det varit "en sån där dag" och jag hade funderingar på att ställa in ridningen och istället be den andra tjejen i stallet att...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok I söndags var jag på kursen i CR. Först var det ridning 45 minuter i små grupper, d.v.s. 3 stycken i varje grupp. Jag hade fått den...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Fröken frieser var hyfsat loj idag, men samtidigt väldigt trevlig att rida. Jag red mycket tempoväxlingar och hon svarade fint hela...
Svar
0
· Visningar
184
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama