Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har ju gått och ruvat ett tag på om jag ska skaffa mig en till medryttarhäst. För en tid sedan såg jag en annons med ett fuxsto som...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Mina helger börjar alltid fredag kväll med ridning av fröken frieser och i fredags var hon verkligen rolig att rida. Det snöade och det...
Svar
0
· Visningar
330
·
  • Låst
Dagbok I mitt jobb har vi en hel del kontakt med Norge. Jag kan inte norska men har med tiden lärt mig en del norska ord så när jag skriver...
Svar
0
· Visningar
270
·
  • Låst
Dagbok Idag var det sista lektionen jag red på ridskolan. Jag hade fått tinkern. Lektionen gick väl sådär, inte jättedåligt men inte helt bra...
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Låst
Dagbok ...ha en egen häst. Ibland är jag bara så sugen på att skaffa en egen, men dessvärre kan jag inte prioritera det för närvarande. Det...
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag inte bara gnag från möss i husets väggar. Nu är det en som har kommit in i huset. Med andra ord är skrämman som hyresvärden...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok När jag kom till ridskolan idag stod det två hästar uppskrivna på mig. Det var skäckponnyn och andalusiern. Jag fick välja vilken jag...
Svar
0
· Visningar
166
·
  • Låst
Dagbok Jag fick för mig att titta på alla de blogginlägg jag har skrivit här genom åren. Ja, det har ju blivit några år nu. Jag hade aldrig...
Svar
0
· Visningar
165
·
  • Låst
Dagbok Igår var det ett gäng nazister som stod med sina flaggor i Åkersberga centrum, delade ut flygblad och försökte värva folk. Ett par män...
Svar
0
· Visningar
178
·
  • Låst
Dagbok Jag har börjat använda instagram lite mer regelbundet. Kanske det går att ha nytta av det på något sätt. Jag blir lika förvånad varje...
Svar
0
· Visningar
226
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag med på ridlektionen. Jag hade fått tinkern. Det gick inte åt helvete i alla fall, utan det fanns lite ljusglimtar här och...
Svar
0
· Visningar
241
·
  • Låst
Dagbok Allt skulle vara så mycket enklare om jag kunde vara nöjd med mitt boende. Då skulle jag slippa flytta och jag skulle slippa byta jobb...
Svar
0
· Visningar
282
·
  • Låst
Dagbok För några dagar sedan stängde jag av luftvärmepumpen hemma och i stället har jag slagit på ett extra element jag har. Det är bara så...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Den där rubriken var ganska ful, men strunt samma. Man kan nog kalla det vad man vill. Mitt nuvarande jobb har jag fått på det viset...
Svar
0
· Visningar
280
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte jag till ridskolan för att rida min tisdagslektion, men då jag kom in på kontoret och såg att jag skulle ha skäckponnyn igen...
Svar
0
· Visningar
199
·
  • Låst
Dagbok Så borde nog någon säga till mig just nu. Jag är inne i något slags segt läge utan att egentligen komma till skott med särskilt mycket...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok Jag har insett att det finns hus, eller rättare sagt ruckel, att köpa för en slant jag kan hosta upp på momangen utan att ens blanda in...
Svar
0
· Visningar
275
·
  • Låst
Dagbok Idag blev jag påmind om de tre hopphästarna jag tog hand om för två år sedan när deras ägare drog till Thailand i 3 veckor. En av dem...
Svar
0
· Visningar
226
·
  • Låst
Dagbok Har du någon gång reflekterat över hur andras energi påverkar dig? Det är ganska intressant att uppleva hur det speglas i en själv...
Svar
0
· Visningar
261
·
  • Låst
Dagbok Vi är en bra bit in i februari och så här års börjar det bli läge att börja tänka på odling. Men jag har inte brytt mig i år. Det enda...
Svar
0
· Visningar
249
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama