Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Idag åkte jag som vanligt till ridskolan efter jobbet för att rida lektion. Jag hade fått den fuxskäckiga ponnyn igen. Det skulle vara...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det första jag hörde när jag vaknade i morse, precis som alla andra mornar, var den bullrande luftvärmepumpen. Irritationen började...
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Låst
Dagbok Jag fick ett telefonsamtal idag. Det var från en barndomskamrat. Hon berättade att hennes pappa hade dött. Hennes pappa var en ganska...
Svar
0
· Visningar
205
·
  • Låst
Dagbok Är det för mycket begärt att vilja ha en permanent bostad som vet att man kan bo kvar i för resten av sitt liv? Är det för mycket...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok I morse när jag kom ut, såg jag att snön försvunnit så pass att hjärtat av betong som ligger utanför ytterdörren, blivit synlig. Den...
Svar
0
· Visningar
260
·
  • Låst
Dagbok Jag har känt mig lite nervös inför kvällens ridlektion med tanke på hur uselt det gick förra veckan. Sedan blev det inte bättre av att...
Svar
0
· Visningar
200
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag varit ute på lite äventyr igen. Redan före 8 i morse satt jag i bilen och styrde kosan mot @ASKAPLASKA och alla hennes...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Låst
Dagbok Härom dagen var det en av mina kompisar som la upp ett sånt där käckt citat på Facebook. Det stod: Det enklaste sättet att bli lycklig...
Svar
0
· Visningar
405
·
  • Låst
Dagbok Det är ju en klar fördel att veta vad man vill hålla på med när man söker ett nytt jobb. Jag gör inte riktigt det. Men något som liknar...
Svar
0
· Visningar
266
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag äntligen rida en annan häst och det blev tinkern. Hon är väldigt olik ponnyn jag ridit länge nu, men vi är ju inte alls...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok Det tycker jag är ett intressant ämne. Inom ayurvedan utgår man från personlighetstypen när man skapar åtgärder för att må bättre. Av...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok Jag har möss som gnager på huset titt och tätt och som driver mig till vansinne. Tyvärr har jag ganska lätt för att vakna på nätterna...
Svar
0
· Visningar
207
·
  • Låst
Dagbok Det är mycket funderande nu över varför jag sitter som en potta skit i medishästens nya sadel. Igår sadlade jag nog lite för långt fram...
Svar
0
· Visningar
197
·
  • Låst
Dagbok I tisdags var det hoppning på ridlektionen. Jag fick ponnyn igen men redan vid framskrittningen meddelade ridläraren att hon inte glömt...
Svar
0
· Visningar
235
·
  • Låst
Dagbok Vissa dagar känns så här: :D
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Låst
Dagbok Det är tur att jag har en hyresvärd som har hästar och som dessutom är kunnig. Hon har ju haft ridskola och hennes syn på hästar och...
Svar
0
· Visningar
271
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte vi till ridhuset med fröken frieser. Hennes ägare, A, började med att rida en stund. Sedan red jag. Jag tror att...
Svar
0
· Visningar
217
·
  • Låst
Dagbok Äntligen kom jag till skott med att köpa en pannlampa. Jag åkte till XXL igår och frågade en i personalen om de hade en lampa som lyste...
Svar
0
· Visningar
246
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag suttit och kollat runt efter andra ridskolor, ifall jag skulle sluta på nuvarande. Dessvärre verkar det alltid vara något med...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok Vi skulle ha hopplektion idag. Så blev det inte. De fick skjuta på den lektionen p.g.a. hästbrist! Suck. Jag blev tilldelad den...
Svar
0
· Visningar
191
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama