Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har precis fått tillbaka internet igen efter problemen hos telia. Det är lite drygt att surfa på mobilen också, men jag har i alla...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Sedan jag avslutade terapin med blodfobin för några veckor sedan har jag tuggat vidare med det på egen hand. Framstegen har varit...
Svar
0
· Visningar
223
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag haft en sån härlig energi! Jag sov precis lagom länge och vaknade när det ljusnade ute. Sedan kunde jag komma igång i min...
Svar
0
· Visningar
183
·
  • Låst
Dagbok Det märks att terminen lider mot sitt slut och jag har inte så överdrivet mycket att göra på jobbet. Idag hade vi ett litet informellt...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok För några veckor sedan ställdes tisdagens lektion in p.g.a. strömavbrott och idag var det dags att rida igen den lektionen. Det var en...
Svar
0
· Visningar
191
·
  • Låst
Dagbok ...så har man ändan bak. Nu har jag suttit på hemnet och suktat igen. Jag hittade ett hus som faktiskt såg riktigt trevligt ut. Det...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter och funderar på hur jag ska klara december utan vettiga radiokanaler att lyssna på i bilen. (Jo, jag är medveten om att det...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Ridinstruktören hade haft ett hjärnsläpp och skrivit i hästlistan att jag skulle rida ponnyn idag, i stället för fuxen som jag brukar...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Igår var jag lite korkad och var uppe lite senare än jag borde vilket medföljde att jag också gick upp senare än jag borde i morse...
Svar
0
· Visningar
236
·
  • Låst
Dagbok Jag är en stor trädgårdsnörd också. Idag hade trädgårdsföreningen anordnat bildvisning i biblioteket där fotograferande medlemmar kunde...
Svar
0
· Visningar
203
·
  • Låst
Dagbok Om det är något som jag är imponerad av hos mig själv så är det mitt immunförsvar. Jag kan ju inte ta kredit för det precis för det är...
Svar
0
· Visningar
253
·
  • Låst
Dagbok Idag hade vi åter vår ordinarie ridlärare på lektionen. Hon har börjat hålla i lite lektioner igen men det är inte meningen att hon ska...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Idag slog jag rekord i att vara sämst. Mitt sämsta dressyrprotokoll hittills sänktes med ett ännu sämre resultat idag och det var inte...
Svar
0
· Visningar
301
·
  • Låst
Dagbok I morgon är det tävling och jag skulle nog helst inte vilja vara med, men det är lite sent att dra sig ur. Jag fick ponnyn jag skrev upp...
Svar
0
· Visningar
208
·
  • Låst
Dagbok Men det var ändå så det kändes idag. Jag vaknade på rätt dåligt humör, sur och irriterad. Det i sin tur gav mig huvudvärk. På jobbet var...
Svar
0
· Visningar
248
·
  • Låst
Dagbok Jag har bestämt mig för att sluta i söndagsgruppen på ridskolan så igår sa jag upp min plats. I stället ska jag försöka få till ridning...
Svar
0
· Visningar
203
·
  • Låst
Dagbok Idag var det sist träffen med terapeuten. Jag har känt mig lite besviken över att jag inte har kommit längre än vad jag gjort, men å...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok Jag anmälde mig trots allt till dressyren i helgen, men vet egentligen inte om jag borde vara med då det är lite dåligt med...
Svar
0
· Visningar
223
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte jag in till närmaste tätort för att leta efter lite ridkläder. Det finns, så vitt jag vet, bara två ställen som säljer sånt...
Svar
0
· Visningar
277
·
  • Låst
Dagbok Den här dagen blev ungefär som igår. Det fanns inte mycket på jobbfronten så jag fick ett sms från jobbet att jag kunde stanna hemma och...
Svar
0
· Visningar
203
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama