Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Efter att under hösten ha haft en rejäl arbetstopp har det nu ebbat ut och jag har skrapat rent allra längst ner i mejlen. Jag har...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag brukar lyssna på Mix Megapol och på eftermiddagarna brukar det presenteras diverse lustiga top 10 listor. Idag var listan dock full...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Vi har ju fått en ny ridlärare i tisdagsgruppen då den ordinarie är barnledig. De två som turats om att ha vår grupp har inte riktigt...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Den där svarta fröken har sina sidor. Idag ville hon knappt gå fram utan gick med handbromsen i rätt länge. Tyvärr hade jag inget spö...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle rida fröken frieser idag igen men den senaste tidens nederbörd har gjort marken svampig och hal ute på gärdet. Jag vill inte...
Svar
0
· Visningar
230
·
  • Låst
Dagbok I morse vaknade jag med huvudvärk men jag åkte så klart till jobbet ändå. Sedan i fredags sitter vi i en ny lokal och den blev renoverad...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok Idag red jag medishästen för sjätte gången, förutom provridningen då. Först blev det en skrittrunda i sällskap med tjejen som har sina 2...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag till fröken frieser och red igen. I förra veckan gick det ju inte så bra och jag funderade på om hon kanske trots allt var...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok Idag var det både regn och kraftig blåst så frieserns ägare föreslog att jag skulle skjuta på ridning till i helgen i stället. Jag höll...
Svar
0
· Visningar
274
·
  • Låst
Dagbok Den där skäckponnyn går från klarhet till klarhet och jag är riktigt nöjd med honom. Idag hade vi caprilli på lektionen. (Caprilli =...
Svar
0
· Visningar
422
·
  • Låst
Dagbok Hur lång tid tar det att lära sig rida egentligen? Just nu känns det som om jag sitter fast och inte lär mig något. Ett tag trodde jag...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Den här dagen kan man väl sammanfatta rätt enkelt. Jag har ridit. På förmiddagen var det programridning och jag var i stallet i god...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok Jag var och red friesern idag. Det var mörkt så jag red på stubbåkern utanför stallet dit belysningen från stallplanen nådde, delvis i...
Svar
0
· Visningar
272
·
  • Låst
Dagbok Jag red den skäckiga ponnyn idag igen som vanligt på tisdagar. Det har ju gått framåt en hel del sedan vi började vår bekantskap. I...
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Låst
Dagbok Jag längtar till fredag, inte för att det är sista dagen på arbetsveckan utan för att jag ska åka till friesern igen. Jag har en känsla...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Dagens ridlektion var en av de sämsta på länge. Jag red tinkern och i det var i princip inget som fungerade. Hon var springig och jag...
Svar
0
· Visningar
190
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag varit iväg och provridit en häst som behöver medryttare, en 6-årig frieser. Provridningen gick bra. Hon var lika sympatisk...
Svar
0
· Visningar
217
·
  • Låst
Dagbok Idag kände jag att jag kunde kosta på mig att gå en promenad på lunchen då jag ligger på plus med arbetstiden (trots att jag smiter 1½...
Svar
0
· Visningar
191
·
  • Låst
Dagbok Ridläraren som brukar hålla i lektionerna på tisdagar har ju varit gravid och för några veckor sedan klämde hon ur sig en bebis, så nu...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Det var inte en av de roligaste lektionerna jag ridit faktiskt, utan det kändes som om denna instruktör tidigare mest hållit i...
Svar
0
· Visningar
235
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama