Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har fyllt år idag. Via FB har det kommit in 10 pliktskyldiga grattis och sen kom hyresvärden över för en stund sedan med en burk...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Arbetsveckan är till ända och det har också börjat lugna ner sig på jobbet. I stället för att ha skitmycket jobb så är det bara mycket...
Svar
0
· Visningar
199
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker vintermörkret är otroligt påfrestande och vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Nu är det ju mörkt redan vid sju på...
Svar
0
· Visningar
257
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag varit en eldsprutande drake. Fina, söta, snälla ponnyn är bästa medicinen. Alternativet är väl att sätta sig i en...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Jag red tinkern igen på dagens lektion. Hon är en riktig pärla :love: I stallet, före lektionen, blev det strömavbrott och där hon står...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok Jag vaknade tidigt i morse, lite för tidigt egentligen, men det förde med sig att det blev ett långt yogapass på lite över en timme...
Svar
0
· Visningar
272
·
  • Låst
Dagbok Jag har väl i princip bara hört talas om HSP (Highly Sensitive Person) förut, men inte tänkt mer på det. Idag har jag insett att jag med...
Svar
0
· Visningar
284
·
  • Låst
Dagbok Idag fick vi en utmaning på ridlektionen som jag aldrig provat förut. Efter en kort stunds framridning plockade ridläraren fram en bunt...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Nej, det är ingen särskrivning i rubriken :p Det ska stå så. I morse vaknade jag en stund före väckarklockan, tänkte till hur lång tid...
Svar
0
· Visningar
239
·
  • Låst
Dagbok Då var arbetsveckan slut för den här gången. Det har varit rätt hektiskt ett tag och när jag fick ett mejl från chefen om jag kunde göra...
Svar
0
· Visningar
197
·
  • Låst
Dagbok Idag slapp jag köra bil helt och hållet och kunde jobba hemma hela dagen. Det bidrog ju också till att jag kom ikapp med sömnen jag...
Svar
0
· Visningar
205
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle jobba hemma idag så jag passade på att ta sovmorgon ända till kvart i sju, men jag hade lugnt kunnat sova ännu längre...
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Låst
Dagbok I söndags hade vi WE-träning på ridlektionen. Vi brukar ha det någon gång per termin. Egentligen kanske det inte riktigt är min gren...
Svar
0
· Visningar
433
·
  • Låst
Dagbok Dagen har varit helt okej. Jag tog en hyfsat lång sovmorgon och efter sedvanliga morgonbestyr kom jag iväg på en timmes promenad. Det...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok Idag blev det lite omväxling på jobbet då jag fick lyfta ändan från kontorsstolen och pallra mig iväg till en fotograf för...
Svar
0
· Visningar
189
·
  • Låst
Dagbok Att försöka komma över blodfobin är den största utmaningen jag stått inför och då har jag ändå klarat av en del svårigheter förr. Jag...
Svar
0
· Visningar
216
·
  • Låst
Dagbok Jag var rätt tveksam till att rida idag då jag inte mådde så bra. Men sen tänkte jag att jag kan nog rida lite i alla fall, och jag...
Svar
0
· Visningar
183
·
  • Låst
Dagbok Det är ju lite jobbigt när folk ska slå sig när de åker av hästen. Ambulanspersonalen blir i alla fall inte arbetslösa p.g.a. oss som...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Det är det man associerar med rätt ofta när man kliver in i duschrummet och det är banne mig inte jag som skitar ner. Jag gör rent efter...
Svar
0
· Visningar
274
·
  • Låst
Dagbok Den nya skäckponnyn är en riktigt trevlig kille. Han har jobbat på ridskola förut och har en räv bakom varje öra. Han är förvisso snäll...
Svar
0
· Visningar
206
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama