Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag fick besök av barndomsvännen K idag som jag inte hade någon kontakt med på 3 år, men som jag började prata med igen för en månad...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag surfar på hemnet varje dag. :o Ändå är det för tidigt att skaffa hus nu. Först måste jag gå färdigt terapin för blodfobin. Jag har...
Svar
0
· Visningar
205
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag åter en terapisession för att komma tillrätta med blodfobin och det var rejält tufft idag. Jag t.o.m. grät en skvätt för...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Varför ska vissa människor se det som din uppgift att tala om för mig hur jag skulle gjort/bör göra istället för hur jag gjort/tänker...
Svar
0
· Visningar
358
·
  • Låst
Dagbok Igår jobbade jag min sista dag före semestern och det var en hel del som skulle fixas. Mitt kontor tömdes på grejer för när jag kommer...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar om jag trots allt skulle kunna ha någon okänd diagnos trots att tidigare tester inte sagt att så är fallet. Hur kan man...
Svar
0
· Visningar
235
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig ägt någon ajfån eller smartfån. När jag köpte min nuvarande mobil för 4 år sedan var kravet att det skulle gå att ringa...
Svar
0
· Visningar
285
·
  • Låst
Dagbok I morse vaknade jag redan strax efter 5 och kunde inte somna om så jag klev upp och yogade nästan en halvtimme (inklusive den...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Efter att följande tråd skapats blev jag inbjuden till @ASKAPLASKA för att övningstälta vilket jag accepterade. Jag tyckte det verkade...
Svar
0
· Visningar
249
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag sprungit ett 5-kilometerslopp. Uppladdningen har ju inte blivit som jag tänkt mig eftersom jag skadade mig förra veckan, så...
Svar
0
· Visningar
189
·
  • Låst
Dagbok Som jag berättade för några dagar sedan tog jag kontakt med en barndomsvän på FB för några dagar sedan då jag frågade varför jag blivit...
Svar
0
· Visningar
204
·
  • Låst
Dagbok Min näsa läcker fortfarande. Det är inte mycket men upphör liksom aldrig helt. I morse ringde jag vårdcentralen och sköterskan som...
Svar
0
· Visningar
217
·
  • Låst
Dagbok Idag reds terminens sista ridlektion. Jag fick en häst som jag gillar. Vi började på uteridbanan men red sedan ut på ängen med...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Låst
Dagbok En gång i tiden hade jag en barndomsvän. För några år sedan dumpade hon mig. Det sista hon sa när vi talades vid på telefon var "jag...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Igår var det terminens sista tisdagslektion och det stod hoppning på schemat. Jag hade ju hoppats på att få den snälla rara tinkern men...
Svar
0
· Visningar
199
·
  • Låst
Dagbok På onsdag nästa vecka slutar terminen på yogacentret som jag jobbar på. Till hösten kommer centret att övertas av C, en av lärarna. En...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Gårdagens ridlektion var en medelmåttig sådan i det stora hela men på en punkt blev det mycket bättre än genomsnittet så den karamellen...
Svar
0
· Visningar
208
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag rida en helt ny bekantskap på dagens lektion. Det var en arabtjej som var pigg och känslig. Standardpositionen för henne...
Svar
0
· Visningar
272
·
  • Låst
Dagbok På min ridskola så brukar det vara instruktören som delar ut hästarna så när man kommer går man in på kontoret och tittar på listan där...
Svar
0
· Visningar
182
·
  • Låst
Dagbok Och det blev inte felfritt den här gången heller. 16 fel drog vi på oss den här gången så det var betydligt sämre än förra gången då det...
Svar
0
· Visningar
255
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Behöver hitta bra hundtröjor
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025