Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har ju hemläxa att göra efter varje kbt-session mot blodfobin. Den här veckan har jag haft i uppgift att titta på en film med...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag fick byta häst idag. Skäckponnyn hade trampat av sig en sko. Jag kan väl slå vad om att han gjorde det för att slippa mig :idea...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Idag var det andra ridlektionen på skäckiga söta ponnyn och oj, vilken skillnad det var jämfört med igår. Det gick mycket bättre idag...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok Idag var det första dagen på ridkursen. Vi hade en vikarie som ridlärare. Jag hade blivit tilldelad samma häst som knockade mig i början...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Hösten börjar på allvar göra sig gällande. Augustimörkret har blivit påtagligt och i morgon är det dags för ridning igen. Jag har...
Svar
0
· Visningar
306
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit utan internet sedan jag kom hem från min senaste resa (som var helt fantastisk och som tog mig ända till Göteborg bl.a.)...
Svar
0
· Visningar
187
·
  • Låst
Dagbok Mitt internet är äntligen tillbaka och det här inlägget som jag tänkt ta med till jobbet för att lägga ut i morgon, kan läggas ut på en...
Svar
0
· Visningar
497
·
  • Låst
Dagbok Jag har packat bilen igen och dragit. Egentligen skulle jag åkt igår kväll men det blev inte så. Däremot sov jag i tältet på verandan i...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Jag är hemma igen. Det var igår jag landade innanför hemmets dörr. Jag har haft fantastiska dagar, även om det varit något för varmt...
Svar
0
· Visningar
342
·
  • Låst
Dagbok Jag är fortfarande ute på vift. I morse var det en liten utmaning att yoga då några mygg gjorde mig sällskap. Efter morgonbestyren...
Svar
0
· Visningar
250
·
  • Låst
Dagbok Jag sov första natten i tältet utan större problem. Lite hårt är det ju trots dubbla liggunderlag. Jag vaknade vid 7 av att solen stekte...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok Jag bröt ihop en aning igår när gasolköket strulade och insåg att jag måste åka iväg. Annars skulle jag bara ångra mig. Eftersom delen...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Jag har velat verkligen fram och tillbaka. Ena stunden har jag tänkt att jag ska åka iväg. Det är väl inga problem. Klart jag kan åka...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter visst med en del inre konflikter som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa. Jag vill åka iväg för att slippa sitta ensam...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Det är saker som skaver och just nu har jag lite svårt att ha överseende med det. Antagligen har jag lite pms och då växer...
Svar
0
· Visningar
259
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar om jag verkligen ska åka iväg på någon resa. För det första vet jag inte riktigt vart jag ska åka. Det finns bara lite...
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig lite låg idag. Min historia sveper förbi i skallen. Det brukar inte vara något jag tänker på. Jag har lagt det bakom mig...
Svar
0
· Visningar
446
·
  • Låst
Dagbok ...att äga en smartphone (eller smartfån som jag oftast säger eller skriver). Butiken jag beställde ifrån var snabb med leveransen så...
Svar
0
· Visningar
350
·
  • Låst
Dagbok Efter en veckas semester började jag bli rastlös. Jag kände mig seg samtidigt som jag vilat klart. Så jag skrev den där to-do-listan som...
Svar
0
· Visningar
381
·
  • Låst
Dagbok Det är lite segt idag. Jag besökte exet igår, kom hem lite sent och sen satt jag vid datorn i vanlig ordning innan jag kunde krypa ner i...
Svar
0
· Visningar
241
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Behöver hitta bra hundtröjor
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025