Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Vi hade hoppträning idag och jag red åter en c-ponny som jag fått rida en del på sistone. Lektionen fick ett väldigt abrupt slut då...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ridskolan som jag rider på har väldigt många bra hästar och jag tycker bra om de flesta. Egentligen är det bara 2-3 stycken som inte är...
Svar
0
· Visningar
183
·
  • Låst
Dagbok Jag brukar ju ofta känna mig som en duracellkanin som bara går och går men nu fick jag visst slut på batterierna. I onsdags käkade jag...
Svar
0
· Visningar
226
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag veta (via sms) att araben åter skulle ut på en tävling, en dressyrtävling den här gången och att jag då skulle få rida den...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Jag har hållit mig i skinnet ett tag gällande plantering av blommor i mina stora krukor utanför dörren för att det varit så kallt. Det...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok Idag var det dags för första besöket på psykmottagningen som jag hoppas ska kunna hjälpa mig med min blodfobi. Den mottagningen låg i...
Svar
0
· Visningar
226
·
  • Låst
Dagbok Jag red P idag igen och den här gången blev det ett pass på banan. Han är så rolig att rida så man märker inte hur tiden går. Efter ett...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok En bit härifrån ligger ett charmigt torp som jag ofta går eller rider förbi. Det är till salu nu och tomten är visst nästan en hektar...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Jag hakade på EFIT (Ett Foto I Timmen) så igår hade jag kamerorna i högsta hugg. Här är resultatet...
Svar
0
· Visningar
224
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft en lite konstig arbetsvecka och kunde åka till stallet redan i förmiddags för att rida araben. Det blev en tur på 1½ timme...
Svar
0
· Visningar
231
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft en riktigt trevlig helg med ridning båda dagarna, igår med P och idag på ridskolan med samma häst som jag ofta får rida...
Svar
0
· Visningar
179
·
  • Låst
Dagbok Om jag vore en hund så skulle jag vara en Siberian Husky, åtminstone om man ska tro hundprofilen från Hundstallet på Facebook. När de...
Svar
0
· Visningar
223
·
  • Låst
Dagbok Jag red den fuxiga araben idag igen och idag kändes han pigg, glad och positiv, vilket jag aldrig känt förut med honom. Det var en helt...
Svar
0
· Visningar
210
·
  • Låst
Dagbok Alltid tycks det vara något. Nu är det bilen som inte är kurant och måste in till bildoktorn. Det blir dyrt då ett antal delar behöver...
Svar
0
· Visningar
306
·
  • Låst
Dagbok 24-timmarsdygnet verkar inte räcka till, inte ens på helgerna. Inför helgen hade jag "inget" inplanerat men nog sjutton har tiden bara...
Svar
0
· Visningar
233
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag en ridlektion på 1½ timme och senare på eftermiddagen red jag P. Det har resulterat i lite skavsår igen. Så dumt. Men båda...
Svar
0
· Visningar
224
·
  • Låst
Dagbok Jag red ut med P för första gången idag. Han tyckte tydligen att det fanns mycket att titta på och vid något tillfälle blåste han upp...
Svar
0
· Visningar
185
·
  • Låst
Dagbok Araben som jag ridit i några veckor nu har åkt till Gotland för att springa ett distanslopp så jag har huxflux fått byta häst. Hon har...
Svar
0
· Visningar
228
·
  • Låst
Dagbok ...eller i alla fall käften. :D Jag har kommit på mig själv att vara ganska fnissig numera. Rätt som det är kommer jag att tänka på...
Svar
0
· Visningar
187
·
  • Låst
Dagbok En gång i veckan har jag en friskvårdstimme på jobbet och då är jag med på en yogalektion. Det är rätt logiskt eftersom jag jobbar på...
Svar
0
· Visningar
175
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Galoppera