Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Igår fick jag det grymmaste ridsåret någonsin, utan att jag ens märkte särskilt mycket under ridningen. Men hemma så märkte jag att det...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok På jobbet har vi en liten almanacka på ett bord med ett visdomsord varje dag. Häromdagen stod det följande: Find a place in your mind...
Svar
0
· Visningar
217
·
  • Låst
Dagbok Den något tunna torsdagsgruppen blev ännu tunnare idag. Det var bara jag som dök upp så det blev en privatlektion för bara mig. Jag...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Jag fick stela ponnyn på ridlektionen och idag var han en superpigg räserponny. Skitjobbigt. Och det gick skitdåligt. Det känns som om...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Jag fotograferar en del och datorn är full med bilder. Oj, det är ju en stor del av mitt liv som ligger där, inser jag när jag bläddrar...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Det bara snöar och snöar och snöar. Jag vill inte gå ut för det är för kallt och för svårt/jobbigt att ta sig fram i snön. Jag vill inte...
Svar
0
· Visningar
339
·
  • Låst
Dagbok Igår nämnde jag på jobbet om att min lön borde ses över. Det var rätt nervöst och jag hade tänkt att jag måste försöka kolla vad som...
Svar
0
· Visningar
228
·
  • Låst
Dagbok Eller vad man nu säger... Jag har under en lång tid funderat på att min lön borde höjas. Det har nog funnits i tankarna sedan förra...
Svar
0
· Visningar
273
·
  • Låst
Dagbok Jag börjar undra om jag åkt på en depression. Förvisso uppfyller jag inte kriterierna riktigt men jag har varit nedstämd sedan i somras...
Svar
0
· Visningar
238
·
  • Låst
Dagbok Den här julledigheten med efterföljande semestervecka har ju varit allt annat än kul. Det blev inget av de två ridkurser jag skulle...
Svar
0
· Visningar
182
·
  • Låst
Dagbok Det blev inte mycket ridning idag heller. Den här gången var det för att hästen var halt, så det var bara att kliva av och ställa in...
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Låst
Dagbok Det är verkligen jobbigt att inte kunna byta kompresser på såret själv. Jag känner mig som en stor pest när jag hela tiden måste be om...
Svar
0
· Visningar
196
·
  • Låst
Dagbok Jag har nog aldrig gett några nyårslöften. Det känns lite larvigt. Men nu när jag firat nyårsafton med en trerättersmiddag och gott...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Jag åkte till vårdcentralen helt själv idag och blev omplåstrad. Visst, jag skakade och var rädd men det var en markant skillnad jämfört...
Svar
0
· Visningar
208
·
  • Låst
Dagbok "Allt som inte dödar, härdar" sägs det och ofta stämmer det säkert men jag kan inte hålla med helt och hållet. Om det hade varit sant så...
Svar
0
· Visningar
248
·
  • Låst
Dagbok Den började igår och jag åkte inte dit. Jag pallade helt enkelt inte. Idag gjorde jag det och red väl en timme men efter galoppen fick...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Du behöver inte läsa det här för jag tänker bara gnälla. I förrgår fick jag en torr kompress på såret och meningen var att jag sedan...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok Igår ändrades färgen i huden runt såret på ett oroväckande sätt. C ringde vårdcentralen. De hade inga lediga tider men sa att var det...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Vill man bli fin får man lida pin, brukar det visst heta. Det är i ett sånt här läge man skulle ta kort på sig själv och lägga ut på...
Svar
0
· Visningar
334
·
  • Låst
Dagbok Jag var mycket tveksam till om jag skulle kunna rida idag men tänkte att jag nog i alla fall skulle klara av att skritta. Före lektionen...
Svar
0
· Visningar
184
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ponny med springmask
  • Galoppera