Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har ju länge tänkt att jag skulle vilja bli filmad när jag rider så jag kan se själv hur det ser ut så igår tog jag helt enkelt med...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag red LC:2an idag och var helt sjukt nervös både igår kväll och i morse. Jag tänkte strunta i alltihop men på något vis hamnade jag...
Svar
0
· Visningar
235
·
  • Låst
Dagbok Tänk att det ska vara så olika svårt/lätt att göra en galoppfattning. En av hästarna på ridskolan har jag haft en del problem med då jag...
Svar
0
· Visningar
201
·
  • Låst
Dagbok För en tid sedan kände jag ju att jag ville rida mer än bara två lektioner i veckan. Så blev det också och det kanske slog över lite för...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Nu blev den faktiskt av, provridningen av hyresvärdens häst som vi inte kommit till skott med tidigare. Vilken häftig häst! Känslig och...
Svar
0
· Visningar
228
·
  • Låst
Dagbok Solen har värmt skönt idag och jag har haft hålligång från morgon till kväll. Jag somnar nog ovaggad ikväll. På förmiddagen var det...
Svar
0
· Visningar
217
·
  • Låst
Dagbok Jag har ordnat det så att jag jobbar över på måndagar och tisdagar för att kunna ta en sovmorgon på onsdag. Det behöver jag då för att...
Svar
0
· Visningar
248
·
  • Låst
Dagbok Det finns visst lite mer liv i medryttarhästen än jag först trodde. Igår var han faktiskt rätt pigg och idag var han lagom framåt. Jag...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Jag börjar känna mig lite fundersam och undrar vad det är som händer om det nu händer... Men jag har noterat att jag börjat reagera lite...
Svar
0
· Visningar
187
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar hur mycket jag ridit idag egentligen. Närmare 3 timmar kanske? Förmiddagen började med att jag red igen en lektion på...
Svar
0
· Visningar
248
·
  • Låst
Dagbok I veckan som gick träffade jag min gamla psykiater för att få hjälp med blodfobin som måste fås under kontroll. Jag har alltid tyckt att...
Svar
0
· Visningar
223
·
  • Låst
Dagbok Idag när jag kom till ridskolan för min vanliga torsdagslektion så möttes jag av beskedet att gruppen skulle läggas ner och att det här...
Svar
0
· Visningar
190
·
  • Låst
Dagbok Häromdagen satte jag in en annons om att jag sökte medryttarhäst. Hittills har jag fått ett svar. Det är från en kvinna som har 8 (!)...
Svar
0
· Visningar
167
·
  • Låst
Dagbok Det hade faktiskt varit bra med en medhjälpare med sig igår, men jag hade tur. Jag träffade mina före detta grannar och de bad en de...
Svar
0
· Visningar
164
·
  • Låst
Dagbok Är betydligt mer nervös inför logistiken kring dagens hopptävling, än för själva tävlingen. Hinner man rida fram ordentligt? Finns det...
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok Dagarna har blivit längre, det är barmark nu, fåglarna kvittrar allt de orkar, jag har kommit igång med löpträningen och konditionen...
Svar
0
· Visningar
197
·
  • Låst
Dagbok Tänk att man alltid ska rida mycket sämre på tävling än man gör på träning. Men det är jag ju inte ensam om tydligen... Det blev inga...
Svar
0
· Visningar
173
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag en söt och rar liten tinker att rida på lektionen. Jag red henne i tisdags också men idag tyckte jag det gick över...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Tänk att det ska vara så svårt att hitta på god, nyttig, enkel och snabblagad mat. När jag kommer hem från jobbet vid sexblecket så är...
Svar
0
· Visningar
262
·
  • Låst
Dagbok Om jag vore helt befriad från rädslor och det inte fanns något annat som hindrade mig heller, var i världen skulle jag vilja bosätta mig...
Svar
0
· Visningar
251
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Adventskalendertråden 2024
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur