Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag tycker ju det är så himla jobbigt med sår och sånt, men nu sitter jag med ett äckligt sådant på bröstet efter bölden, så det är bara...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har ingen böld längre. Eller den har i alla fall krympt väldigt mycket. Igår kväll när jag gick och la mig så gjorde det väldigt ont...
Svar
0
· Visningar
258
·
  • Låst
Dagbok Den här helgen blev totalt sopig men jag luktar i alla fall sprit O_o ... Ursäkta min dåliga humor. Jag är ingen festprisse som tycker...
Svar
0
· Visningar
207
·
  • Låst
Dagbok Sjukförsäkringen i det här landet är så in i pepparkalles bullar åt helsike felskapt då handläggare på FK kan påstå att det finns...
Svar
0
· Visningar
296
·
  • Låst
Dagbok Jag lever fortfarande i flyttkaos med högar av prylar på ställen där det inte ska vara en massa prylar. Då bostaden är liten med bara 24...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok Jag red lektion igår och det var nog den bästa på länge. Definitivt över genomsnittet. :) Skoj, trots att jag före lektionen inte var...
Svar
0
· Visningar
246
·
  • Låst
Dagbok Jag gjorde ett besök igår till närmsta större stad vilket inte är den ort jag är van att åka till då jag jobbar på annat håll. Det var...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig kluven inför det här med julen. Det är en mörk årstid och de tända ljusen, glittret, pyntet och den goda maten livar upp...
Svar
0
· Visningar
259
·
  • Låst
Dagbok Tydligen fyllde jag 40 för ett tag sedan för sen dröjde det inte så länge förrän jag blev kallad till mammografi. På Danderyds sjukhus...
Svar
0
· Visningar
286
·
  • Låst
Dagbok Det gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig på kombinationstävlingen. (Gör det nånsin det på tävling?) Hästen jag hade var...
Svar
0
· Visningar
208
·
  • Låst
Dagbok Vi hade en vikarie på ridlektionen idag, en ung tjej som blev klubbmästare förra året och numera tävlar den ena ridlärarens häst. Jag...
Svar
0
· Visningar
243
·
  • Låst
Dagbok Det är en vecka kvar innan kombinationstävlingen går. Dressyren är jag inte så bekymrad över då jag kommer att rida i en lägre klass än...
Svar
0
· Visningar
246
·
  • Låst
Dagbok Igår skulle jag till tandläkaren igen. Det var tredje gången nu på kort tid. Vid de två första besöken har jag inte varit så nervös...
Svar
0
· Visningar
204
·
  • Låst
Dagbok Jag fick en intressant förfrågan av min hyresvärd idag. Hon har ju häst på gården och frågade mig idag om jag kunde tänka mig att rida...
Svar
0
· Visningar
216
·
  • Låst
Dagbok Då kommer jag alltså åter att utsätta mig för risken att göra bort mig. Ridskolan kommer att ha en kombinationstävling med dressyr och...
Svar
0
· Visningar
208
·
  • Låst
Dagbok Det var hopplektion idag. Vi hoppar ju var femte gång men det känns som om man hinner bli ringrostig på den tiden. Jag som tänkt ställa...
Svar
0
· Visningar
208
·
  • Låst
Dagbok Just nu känns det som om jag inte riktigt vet vart jag är på väg i livet, utan flyter mest med i det som händer. För det mesta ligger...
Svar
0
· Visningar
231
·
  • Låst
Dagbok Idag hade ridskolan en prova-på-clear-round i WE. Jag har aldrig provat att rida en WE-bana. Det närmaste jag kommit har varit lekarna...
Svar
0
· Visningar
166
·
  • Låst
Dagbok Jag var till tandläkaren idag, helt själv. Visst var det jobbigt men jag hade inga svimningsanfall och kände mig relativt fräsch...
Svar
0
· Visningar
201
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag en annan häst på ridlektionen. Det gick så bra förra gången så ridläraren tyckte att det var dags för en ny utmaning...
Svar
0
· Visningar
205
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ponny med springmask
  • Galoppera