Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag tror nog att det här kan börja likna ett hem om någon vecka :) En låda i taget töms och grejer hittar sina platser. Men jag saknar...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Känner mig lite gnällig. Jag behöver ju skaffa en del möbler men attans vad svårt det är att få tag i dem. Antingen finns de för långt...
Svar
0
· Visningar
201
·
  • Låst
Dagbok Nu är jag verkligen virrig. "Var har jag lagt den" eller "Var såg jag den senast" tycks var standardfrågor numera. Det är inte mycket...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok ...eller barn och barn. 40 blev jag idag. Jag jobbade som vanligt idag och på eftermiddagen när jag var ensam kvar kom det ett blombud...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Nu är det så gott som färdigpackat. Igår hade jag "bara lite" kvar men 12 timmar senare var jag ändå inte klar. Men trött, det var jag...
Svar
0
· Visningar
171
·
  • Låst
Dagbok Idag tänkte jag nästan avboka ridlektionen då jag hade mensvärk. Dessutom var jag fortfarande en aning skraj för att få blodtrycksfall...
Svar
0
· Visningar
210
·
  • Låst
Dagbok Det är då flyttlasset går. Jag är helt sjukt less på det här och vill ha det undanstökat. Nu har jag bara det sista kvar att packa men...
Svar
0
· Visningar
279
·
  • Låst
Dagbok Förra året lyckades jag äntligen få normalvikt på kroppen, även om jag ligger lite nära övre gränsen för vad jag får väga. Det är en...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Nu har det ordnat sig med transportbil för flytten. Jag får helt enkelt låna jobbets fina lilla skåpbil :D Bättre saker att lägga...
Svar
0
· Visningar
180
·
  • Låst
Dagbok Jag åkte till drive-in-loppisen med prylar idag igen, men försäljningen gick så totaluselt idag att jag åkte hem i förtid. Ingen idé att...
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag hyreskontraktet på huset som jag ska flytta till. Inflyttning sker om cirka 1½ vecka. Det är en del som fattas i huset...
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Låst
Dagbok I morse pratade jag med min kloka chef (som är proffs på yoga) om det här med att jag kunde få blodtrycksfall då min kropp krånglar just...
Svar
0
· Visningar
164
·
  • Låst
Dagbok Jag är lite skraj för ridlektionen i morgon. Kroppen krånglar. Jag är rädd för att få ett blodtrycksfall som jag fick i fredags då jag...
Svar
0
· Visningar
172
·
  • Låst
Dagbok Livet går verkligen upp och ner lite hur som helst just nu. För det mesta känns det rätt okej men förra veckan var jag riktigt deppig i...
Svar
0
· Visningar
233
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått 2 napp på min förfrågan om hjälp till min hemsida som jag har svårt att hinna med. Frågan är bara: hur väljer man? Vilka...
Svar
0
· Visningar
196
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju inte ridit på ca två månader så lite ringrostigt var det. Senaste månaden har jag faktiskt knappt tränat något alls och det...
Svar
0
· Visningar
331
·
  • Låst
Dagbok Så otroligt skönt det är att slänga gamla grejer! Jag satsar på att åka till ett drive in loppis om två veckor, eventuellt också om tre...
Svar
0
· Visningar
203
·
  • Låst
Dagbok Det känns väl som om det är den leken jag leker just nu. Fy tusan, så mycket prylar man har samlat på sig. Nu har jag börjat ta tag i...
Svar
0
· Visningar
229
·
  • Låst
Dagbok Ack, så svårt det ska vara. Min ekonomi kommer ju att förändras när jag flyttar och jag har bestämt mig för att stryka en ridlektion i...
Svar
0
· Visningar
190
·
  • Låst
Dagbok Men jag ropar inte hej förrän ett kontrakt är skrivet. Igår var jag och tittade på huset på gården med de 80 fåren. Det blir bra och...
Svar
0
· Visningar
198
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2023
  • 07:or del 23