Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Det har varit lite olika bud om huruvida det går att koppla in adsl i huset norr om Nybro som jag vill ha. Mäklaren hade gjort en...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag tältat mig igenom landet i drygt en vecka. Det har funkat bra även det inte är riktigt samma komfort som hemma eller i...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok När man köpt en fastighet så finns det en enda sak som man faktiskt inte kan ändra på och det är läget. Den ligger där den ligger. Jag...
Svar
0
· Visningar
294
·
  • Låst
Dagbok Jag hade en husvisning inbokad även idag så den har genomförts. Jag var där i god tid med över en halvtimme tillgodo. Mäklaren var också...
Svar
0
· Visningar
225
·
  • Låst
Dagbok Idag var det husvisning igen. Det var väl nummer 6 i turordningen om jag inte misstar mig. Det huset har jag på den här resan faktiskt...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Jag var i god tid framme vid hus 4. Det var den andra inplanerade visningen av det huset och det var jag och ett par till som tittade...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Låst
Dagbok Igår tittade jag på ytterligare ett hus. Denna gång strax söder om Olofström. Taket såg okej ut, det fanns kommunalt avlopp och...
Svar
0
· Visningar
145
·
  • Låst
Dagbok Jag åkte hemifrån i tisdags och har alltså inte duschat sedan dess utan bara vaskat av mig, så i stället för att sova i skogen i natt...
Svar
0
· Visningar
190
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag en visning inplanerad i Blekinge. På vägen dit passerade jag ett annat hus som det är visning på på måndag, men jag...
Svar
0
· Visningar
203
·
  • Låst
Dagbok Jag kom iväg ett dygn senare än jag tänkt mig men befinner mig nu i en småländsk skog 45 mil hemifrån. Mitt nattkvarter kunde inte ha...
Svar
0
· Visningar
184
·
  • Låst
Dagbok Idag har det varit full aktivitet med att fixa med en massa saker innan avfärd. Morgonen började med städning och tvätt. Av bara farten...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Igår låste jag dörren på jobbet för sista gången inför sommarens semester. Jag har verkligen sett fram emot det. Frågan är då varför det...
Svar
0
· Visningar
342
·
  • Låst
Dagbok Jag tror att jag på något sätt kom ikapp mig själv igår. Jag har liksom bara mosat på i tillvaron, gjort det som förväntas av mig och...
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Låst
Dagbok Några mäklare har svarat på min fråga om vilka internetmöjligheter det finns i fastigheterna. Två vet inte och ska återkomma och två gav...
Svar
0
· Visningar
177
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag lusläst objektsbeskrivningarna på den lista med hus jag skapat. Ett flertal har fallit ifrån, en del av dem p.g.a. att de...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Det är ett projekt att leta hus har jag märkt. Just nu har jag cirka 30 stycken på min lista, de flesta i Kalmar och Blekinge län. Några...
Svar
0
· Visningar
233
·
  • Låst
Dagbok Den sista tiden har flera hästar till både höger och vänster skadat sig eller blivit sjuka, tre av dessa springer numera på Trapalanda...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Igår kväll packade jag in tältet och lite annat bra-att-ha i bilen och drog iväg. Tanken var att övernatta på ett ställe som var ungefär...
Svar
0
· Visningar
480
·
  • Låst
Dagbok Jag inser att jag drar mig för att åka iväg och tälta, både vad gäller den här helgen och framöver under sommaren. Det är ju det här med...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok Jag hade tänkt ha bilen packad idag redan på morgonen och sedan var det meningen att jag skulle dra söderut direkt efter jobbet. Nu blev...
Svar
0
· Visningar
200
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama