Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har tidigare berättat om att jag under denna sommar haft workawayers boende hos mig. Under de 3 senaste veckorna har jag haft en ung...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu är det hög tid att skaffa en annan bil och jag sitter och letar på Blocket. Det är knepigt det där med vad man ska välja för bil. Jag...
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok Jag har alltid varit väldigt målinriktad. Det jag bestämt mig för att göra eller ha, har jag envist jobbat för, tills jag uppnått det...
Svar
0
· Visningar
241
·
  • Låst
Dagbok Det är verkligen händigt att ha folk omkring sig som hjälper en med saker. Snart är fasaden på mitt hus målat. Jag trodde att det inte...
Svar
0
· Visningar
292
·
  • Låst
Dagbok Den här sommaren har varit väldigt intensiv, stundtals riktigt jäkla stressig rent av, så att jag känt att fortsätter det på det viset...
Svar
0
· Visningar
403
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått konstatera att jag är den skittråkiga typen vars glas är halvtomt. Jag går omkring och noterar allt som inte är gjort och...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Jag har i många år funderat på hur jag ska kunna klona mig för att hinna med mer. Nu har jag svaret. Man ger mat och husrum till en...
Svar
0
· Visningar
168
·
  • Låst
Dagbok Mamma var här i några dagar i förra veckan. Hon hjälpte till med lite av varje. Tyvärr upptäckte jag idag att hon hade städat bort en...
Svar
0
· Visningar
399
·
  • Låst
Dagbok Jag hade hoppats på att kunna åka iväg åtminstone en liten sväng under semestern men det verkar inte bli något med det annat än besök av...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok Jag har idag haft anledning att ta mig en titt i backspegeln igen och kunnat konstatera att utvecklingen har gått framåt de senaste...
Svar
0
· Visningar
262
·
  • Låst
Dagbok Då var den här, årets semester. Det blev lite tidigare i år eftersom midsommar låg lite sent. Annars brukar jag jobba en vecka till...
Svar
0
· Visningar
235
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit i Stockholm 2 dagar igen. Anledningen till att det blev 2 dagar var för att jag inte orkade köra hem efter en dag. Det jag...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Jag tog en tur till jobbet som ju ligger i Stockholms län och nu så här på kvällskvisten efter jobbet har jag suttit och bläddrat på...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok I helgen har jag varit på kurs. Det var 2 dagar med biodling i topplistkupor. Den kursen anmälde jag mig till redan i vintras innan jag...
Svar
0
· Visningar
522
·
  • Låst
Dagbok Jag märker att det där med lusten att skriva i bloggen här, inte är så stor längre. Ofta vet jag inte längre vad jag ska säga eller...
Svar
0
· Visningar
306
·
  • Låst
Dagbok Det märks att sommaren är här och det snart är dags för semester. Det har sinat med arbetsuppgifter på jobbet och jag kan visst utan...
Svar
0
· Visningar
169
·
  • Låst
Dagbok Hästen jag rider numera är en trevlig kille, en gentlemanfarbror skulle man kunna säga. Ägaren och jag har mest ridit ut tillsammans...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok Det tog ungefär 2 månader innan jag kom ur min overklighetsbubbla och återvände till verkligheten, den där verkligheten där hur många...
Svar
0
· Visningar
572
·
  • Låst
Dagbok Sedan jag flyttade hit har det ju inte blivit så jättemycket ridet. När jag hunnit rida seniorhästen ett par gånger, fick hästens matte...
Svar
0
· Visningar
226
·
  • Låst
Dagbok Snart har jag bott här i en månad. Overklighetsbubblan har inte riktigt släppt än. Men jag börjar få ordning på mitt flyttkaos. Den...
Svar
0
· Visningar
190
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30