Bra jobbat

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Magiana
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 48
  • Visningar Visningar 3 339
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ringde VC idag och fick sedan prata med en person där. Det blev givetvis tjafs om den där jävla journalen som de hade rutin på att begära in. De menade att de gett mig information om att ett papper behövde skrivas på för de skulle kunna begära ut journalen. Jag menade att de inte hade talat om för mig hur jag skulle göra. Jag hade ju ingen aning om att det bara var att komma ner till VC och skriva på utan trodde man behövde en tid för detta.

Så jag blev upprörd och arg. De bara ställde krav och tänkte att jag skulle kunna räkna ut resten själv.

Och sen började jag grina.

Jag fick en tid 13.40 idag.

Jag önskar jag hade en varm famn att krypa in i. Det brukar lindra det mesta.

Jag hoppas att 50% sjukskrivning räcker.

Just nu försöker jag bara landa i att acceptera att jag är lite kaputt.

Jobbet är stöttande i alla fall. Jag har ju hunnit jobba hos dem i ett antal år och jag har aldrig varit sjukskriven så länge jag har jobbat där, inte ens för en förkylning.
Så bra jobbat idag! Och det gläder mig att jobbet är stöttande, jag tänker att det kanske gör det lättare i framtiden t.ex med att du kanske inte måste åka in till huvudkontoret så ofta

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 355
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 397
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka