Bra jobbat

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ringde VC idag och fick sedan prata med en person där. Det blev givetvis tjafs om den där jävla journalen som de hade rutin på att begära in. De menade att de gett mig information om att ett papper behövde skrivas på för de skulle kunna begära ut journalen. Jag menade att de inte hade talat om för mig hur jag skulle göra. Jag hade ju ingen aning om att det bara var att komma ner till VC och skriva på utan trodde man behövde en tid för detta.

Så jag blev upprörd och arg. De bara ställde krav och tänkte att jag skulle kunna räkna ut resten själv.

Och sen började jag grina.

Jag fick en tid 13.40 idag.

Jag önskar jag hade en varm famn att krypa in i. Det brukar lindra det mesta.

Jag hoppas att 50% sjukskrivning räcker.

Just nu försöker jag bara landa i att acceptera att jag är lite kaputt.

Jobbet är stöttande i alla fall. Jag har ju hunnit jobba hos dem i ett antal år och jag har aldrig varit sjukskriven så länge jag har jobbat där, inte ens för en förkylning.
Så bra jobbat idag! Och det gläder mig att jobbet är stöttande, jag tänker att det kanske gör det lättare i framtiden t.ex med att du kanske inte måste åka in till huvudkontoret så ofta

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 024
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
5 418
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ponnydriven plog?