Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Jag kanske blir en ponnymamma iallafall. :bump: I går var sonen(4 år) och provade att rida lite på ridskolan. Han var jätteduktig och...
Svar
12
· Visningar
1 101
Senast: shady
·
  • Låst
Övr. Barn Ok, jag behöver alla erfarenheter jag kan få av varannan veckas boende för barn. Vi är ju mitt i en separation och allt i mig är kaos...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 253
Senast: knorris
·
V
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kände ni rörelser i magen? Sitter här nu i 16e veckan och nog minsann är det någonting som rör sig där ibland! Blir nästan...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: Dito
·
V
  • Låst
Övr. Barn Vi är bjudna på "dubbeldop" där det ena barnet tillhör min kompis m sambo och det andra tillhör hennes tvillingbror + sambo. Brodern är...
Svar
7
· Visningar
1 322
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn Många hävdar ju att man får en bättre uppväxt om man som barn/tonåring bor på landet. Vad tror ni? Vi bor inte på landet i dagsläget...
2
Svar
36
· Visningar
3 716
Senast: Vildvittra
·
  • Låst
Övr. Barn Sitter här på väg att gå över tiden och funderar på hur det kommer att starta... Skulle vara spännande att höra om era förlossningar...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 211
Senast: Frieserhäst
·
  • Låst
Övr. Barn Hur lång tid tar det innan sticket läker och hur geggligt brukar det bli? Min väninna säger att hennes dotters stick tog flera månader...
Svar
8
· Visningar
4 113
Senast: annae
·
  • Låst
Övr. Barn Vad anser Ni om att barnen sover tillsammans med föräldrarna. Givetvis beroende på barnens åldrar också... Detta var ett av ämnena i...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 821
Senast: Björk
·
T
  • Låst
Övr. Barn Idag har jag en liten blödning! Har inte ont i magen överhuvudtaget. Eftersom att jag är övertygad om att alla får minst ett missfall...
Svar
15
· Visningar
4 479
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn ...någon som såg det programmet igår? Jag såg det och blev rätt förskräckt över vad ungarna lever på i det där landet. Kan ju inte vara...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 727
Senast: Sjalen
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag klarar inte av min 14-åriga dotter längre....Jag vet inte hur jag ska hantera henne...Hon är kaxig, respektlös, lat o sånt som många...
2
Svar
33
· Visningar
3 508
Senast: vendelay
·
  • Låst
Övr. Barn Tittar era barn på bolibompa eller väljer ni att sätta på en video eller dvd till barnen i stället? Vad tycker ni om dagens barntv...
2
Svar
22
· Visningar
3 424
Senast: Enya
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag vet inte om jag placerat tråden riktigt rätt, men jag tyckte att detta forum passade bäst. För att göra en lång historia kort, så...
2
Svar
36
· Visningar
2 621
Senast: Cronis
·
  • Låst
Övr. Barn Okej... Efter att ha smugit runt i drygt en månad här nu så är det väl dax att erkänna... Det blir en Jamtlands bebis till hösten...
2
Svar
31
· Visningar
2 207
Senast: _Marie_
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har jag. Lite för mkt fantasi och humor i min smak.. :devil: i alla fall när hon driver med mig... :angel: Titta mamma jag har...
Svar
7
· Visningar
1 525
Senast: CarolaLind
·
  • Låst
Övr. Barn Regeringens utredare kommer föreslå att ALLA gravida ska få 30-40 dagar ledigt före förlossningen, eftersom så många som 8 av 10 ÄNDÅ är...
Svar
5
· Visningar
1 430
Senast: Tokmaja
·
C
  • Låst
Övr. Barn Nu är bebben levererad! Det blev en liten pojke som kom i tisdags och som får heta Florian. Jag hade haft förvärkar på fredag kväll...
2
Svar
29
· Visningar
2 063
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Har mer och mer börjat känna av de berömda "klockorna" och med dom kommer även en del frågor. Bla är jag lite osäker på hur mitt...
Svar
8
· Visningar
1 178
Senast: allessa
·
  • Låst
Övr. Barn I går när jag tittade på Nannyprogrammet så sa Nannyn något som fick mig att fundera, hon hävdade att barnen mådde bäst av att ha ett...
Svar
19
· Visningar
2 335
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Min bebis har varit tyst och snäll under sitt första halvår. Sammanlagt har hon kanske skrikit och gråtit en knapp halvtimme. Hon är...
Svar
10
· Visningar
1 329
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka