Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Har mer och mer börjat känna av de berömda "klockorna" och med dom kommer även en del frågor. Bla är jag lite osäker på hur mitt...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: allessa
·
  • Låst
Övr. Barn I går när jag tittade på Nannyprogrammet så sa Nannyn något som fick mig att fundera, hon hävdade att barnen mådde bäst av att ha ett...
Svar
19
· Visningar
2 328
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Min bebis har varit tyst och snäll under sitt första halvår. Sammanlagt har hon kanske skrikit och gråtit en knapp halvtimme. Hon är...
Svar
10
· Visningar
1 327
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn Efter vinterns serier typ Nannyakuten så har man tydligen även spelat in en svensk version av detta program (enligt artikel i...
Svar
18
· Visningar
1 472
Senast: Ginne
·
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar kommentarerna komma i samma takt som att magen börjar synas ordentligt. De vanligaste: Hur är det med magen/maggen...
2
Svar
28
· Visningar
2 397
Senast: Indyhope
·
  • Låst
Övr. Barn Som också vill börja sitta "här" precis som mamma. Här kommer hans meny, som han skrivit ner själv. (Dessutom gillar han smajlisarna)...
Svar
6
· Visningar
1 073
T
  • Låst
Övr. Barn CillaW, Silverkedjan eller någon som VET. Är det helt ofarligt att ta postafen mot illamående under en grav.? Finns det speciella veckor...
Svar
5
· Visningar
3 539
Senast: Tokmaja
·
M
  • Låst
Övr. Barn Idag pratade jag med en fd kompis som jag inte har pratat med på snart över ett halvt år, jag blev jätte 'chockad' när hon ringde, men...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: chrysler
·
C
  • Låst
Övr. Barn Igår var jag å min sambo på ett äventyrsbad i stan, med oss var min 12 åriga kusin med ADHD. Han är super snäll men har mycket energi...
2
Svar
23
· Visningar
2 552
Senast: _Marie_
·
T
  • Låst
Övr. Barn *ojoj* vad fort det gick.... Jag är gravid :eek: , jag tänkte så här "det tar nog tid att tillverka en bebis så vi kan nog lika...
Svar
16
· Visningar
1 474
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn I lördags morse kl 04.20 kom hon äntligen vår lilla flicka :bump: Jag började få värkar vid 23 tiden i fredags och vi åkte in kl 01.30...
Svar
19
· Visningar
1 285
Senast: Mela99
·
M
  • Låst
Övr. Barn hur funkar/har det funkat för er? Har en son på 21 månader, red hela graviditeten och började igen 3 veckor efter förlossningen. När han...
Svar
12
· Visningar
1 401
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Stödhjul på cykeln? Vad tycker ni? Barnet är snart 3 år.
Svar
17
· Visningar
1 734
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn I farvattnet på allt annat som hänt nu senaste veckan så blir allt jag gör fel. Vår dotter är 1,5 år och för en tid sen började vi...
Svar
14
· Visningar
1 427
Senast: Lazza
·
T
  • Låst
Övr. Barn Så här i början av en grav. så har jag onekligen en del jobbiga tankar som far omkring i huvudet. Det första är missfall, på något sätt...
Svar
8
· Visningar
3 762
Senast: Thindra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har precis suttit och läst en tråd på hoppning om ponnyhoppning, och en del tycker att ponnyryttare beter sig illa. Vad tycker...
2
Svar
22
· Visningar
2 382
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn Är det okej att ta ngt vätskedrivande medel även fast man är gravid?
2
Svar
21
· Visningar
3 281
Senast: lisa
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är helt, ja jag vet inte hur jag ska utrycka mig. Min storebrors tjejs lillesyster som är 14 år väntar nu barn och ska föda i...
2
Svar
21
· Visningar
2 874
Senast: Akustik
·
  • Låst
Övr. Barn Har kommer nagra fragor som jag gatt och funderat pa. Ar du den foralder du trodde du skulle bli? Mer eller mindre, jag hade inte...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Snurrfian
·
M
  • Låst
Övr. Barn är i vecka 34 nu, och har ridit fram tills för tre veckor sedan, när jag fick influensan...lyckades hosta sönder ett revben, och satt...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama