Erfarenheter av varannan veckas boende?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Erfarenheter av varannan veckas boende?

jag har bott varannan vecka i nästan hela mitt artonåriga liv. På både gott och ont måste jag säga. Jag kan fortfarande tycka att det blir flängigt med så snabba byten, men när jag stannar hos t.ex pappa i två veckor har jag tröttnat för länge sen. Fördelen med att bo varannan vecka tycker jag är att jag får mycket mer kvalitetstid med mina föräldrar, vi hinner inte komma in i vardagsgnatet. Jag har också två systrar på 14 och 16 år och vi tre kommer också bra överens eftersom varje fredag när det är "byte" är vi glada över att få träffa den andra föräldern. Mina kompisar med föräldrar som bor ihop kan inte förstå hur jag orkar men man vänjer sig. Nu har det blivit så att jag är mest hos min pappa eftersom jag har alla mina kompisar här. Den enda nackdelen som jag ser det är att man kan få lite dåligt samvete om jag är och träffar kompisar/pojkvän/äter ute i princip hela veckan så vi inte hinner träffas. Fast det är nog inget problem för dig än sålänge. Lycka till!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 842
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 775
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka