Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Övr. Barn Publicerad i DN 22 maj 2002 08:53 LÄSARREAKTIONER: "DUKTIG "Den duktiga är den som anpassar sig" Duktig. Själva ordet är ett...
Svar
9
· Visningar
3 683
Senast: Stollan
·
H
  • Låst
Övr. Barn Sonen tycker nu att det är kul när mamma sjunger för honom.. om det nu är för att det låter illa eller om han verkligen gillar sångerna...
Svar
5
· Visningar
2 568
Senast: Horsespirit
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, jag vet, jag måste byta dagmamma... Ni som inte orkar läsa det här en gång till - byt tråd :D . I natt blev minstingen plötsligt...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn Jag kanske blir en ponnymamma iallafall. :bump: I går var sonen(4 år) och provade att rida lite på ridskolan. Han var jätteduktig och...
Svar
12
· Visningar
1 101
Senast: shady
·
  • Låst
Övr. Barn Ok, jag behöver alla erfarenheter jag kan få av varannan veckas boende för barn. Vi är ju mitt i en separation och allt i mig är kaos...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 234
Senast: knorris
·
V
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kände ni rörelser i magen? Sitter här nu i 16e veckan och nog minsann är det någonting som rör sig där ibland! Blir nästan...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: Dito
·
V
  • Låst
Övr. Barn Vi är bjudna på "dubbeldop" där det ena barnet tillhör min kompis m sambo och det andra tillhör hennes tvillingbror + sambo. Brodern är...
Svar
7
· Visningar
1 322
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn Många hävdar ju att man får en bättre uppväxt om man som barn/tonåring bor på landet. Vad tror ni? Vi bor inte på landet i dagsläget...
2
Svar
36
· Visningar
3 700
Senast: Vildvittra
·
  • Låst
Övr. Barn Sitter här på väg att gå över tiden och funderar på hur det kommer att starta... Skulle vara spännande att höra om era förlossningar...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 207
Senast: Frieserhäst
·
  • Låst
Övr. Barn Hur lång tid tar det innan sticket läker och hur geggligt brukar det bli? Min väninna säger att hennes dotters stick tog flera månader...
Svar
8
· Visningar
4 111
Senast: annae
·
  • Låst
Övr. Barn Vad anser Ni om att barnen sover tillsammans med föräldrarna. Givetvis beroende på barnens åldrar också... Detta var ett av ämnena i...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 804
Senast: Björk
·
T
  • Låst
Övr. Barn Idag har jag en liten blödning! Har inte ont i magen överhuvudtaget. Eftersom att jag är övertygad om att alla får minst ett missfall...
Svar
15
· Visningar
4 478
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn ...någon som såg det programmet igår? Jag såg det och blev rätt förskräckt över vad ungarna lever på i det där landet. Kan ju inte vara...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 724
Senast: Sjalen
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag klarar inte av min 14-åriga dotter längre....Jag vet inte hur jag ska hantera henne...Hon är kaxig, respektlös, lat o sånt som många...
2
Svar
33
· Visningar
3 507
Senast: vendelay
·
  • Låst
Övr. Barn Tittar era barn på bolibompa eller väljer ni att sätta på en video eller dvd till barnen i stället? Vad tycker ni om dagens barntv...
2
Svar
22
· Visningar
3 418
Senast: Enya
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag vet inte om jag placerat tråden riktigt rätt, men jag tyckte att detta forum passade bäst. För att göra en lång historia kort, så...
2
Svar
36
· Visningar
2 618
Senast: Cronis
·
  • Låst
Övr. Barn Okej... Efter att ha smugit runt i drygt en månad här nu så är det väl dax att erkänna... Det blir en Jamtlands bebis till hösten...
2
Svar
31
· Visningar
2 204
Senast: _Marie_
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har jag. Lite för mkt fantasi och humor i min smak.. :devil: i alla fall när hon driver med mig... :angel: Titta mamma jag har...
Svar
7
· Visningar
1 522
Senast: CarolaLind
·
  • Låst
Övr. Barn Regeringens utredare kommer föreslå att ALLA gravida ska få 30-40 dagar ledigt före förlossningen, eftersom så många som 8 av 10 ÄNDÅ är...
Svar
5
· Visningar
1 430
Senast: Tokmaja
·
C
  • Låst
Övr. Barn Nu är bebben levererad! Det blev en liten pojke som kom i tisdags och som får heta Florian. Jag hade haft förvärkar på fredag kväll...
2
Svar
29
· Visningar
2 060
Senast: Cillavan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar