Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Övr. Barn Jag vet fortfarande inte hur långt gången jag är :smirk: När jag gjorde gyn undersökning den 1 mars tyckte hon att livmoderna kändes...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: H0N3Y
·
  • Låst
Övr. Barn JAG EXPLODERAR...Jag pluggar heltid, har tre barn, två ponnyhästar, sambo som är bonde mao jag har väldigt mkt runt mig. ilskan gäller...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 389
Senast: Stollan
·
E
  • Låst
Övr. Barn Är nu i vecka 40 och har under de senaste veckorna vaknat upp på morgonen och haft ont i nästan hela kroppen! :mad: Tycker det nästan...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: Stollan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har själv inga egna barn men satt nästan i halsen när jag såg en bäbis på 7 månader hade HÅL i sina öron!! :eek: Tycker det är...
2
Svar
36
· Visningar
3 843
Senast: CillaW
·
L
  • Låst
Övr. Barn Frågan är som rubriken. Hur många var med när ni födde barn? Personalmässigt sett alltså. Får man välja hur många man vill ha med inne...
2
Svar
27
· Visningar
2 553
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Tror att det är nåt fel på mig.. Har aldrig velat ha barn, gillar inte barn särskilt mycket. Träffade min sambo för ca ett år sen, efter...
Svar
12
· Visningar
1 368
Senast: Cina
·
  • Låst
Övr. Barn Var i magen känner man sparkarna i början? Är ju i det stadiet då det "borde" börja röra sig kännbart därinne, och visst är man brydd...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: ainasoja
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag har en liten fråga . . när det går för mej så känns det lite halv obehagligt i magen som om ngt drar ihop sej. Ibland kan det ömma...
Svar
14
· Visningar
1 911
Senast: Georgina
·
L
  • Låst
Övr. Barn Min son fyller 11 till sommarn och har helt klart deklarerat att han inte vill gå på fritids mer till hösten. "Inga andra ska vara kvar"...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: Lejonflickan
·
  • Låst
Övr. Barn Vet inte om detta ska ligga på barn eller senior men tänkte att ni på barn borde ju ha koll :) Iallafall, jag är bäst i världen på...
Svar
5
· Visningar
18 231
Senast: Halloy
·
  • Låst
Övr. Barn Hur lär man bebisen att äta välling? Eller att tycka om fruktpuré? Jag lagar barnmaten själv och har köpt en kokbok med goda rätter...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: Welsh
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vad har ni för några sug på godis, mat etc.? Ni som har varit och är gravida! Jag är sugen på: *messmör *skogaholmslimpa...
Svar
19
· Visningar
4 648
Senast: Thindra
·
B
  • Låst
Övr. Barn Äntligen har jag bokat dopet. Det blir enskilt dop med en präst vi känner som kommer till "vår" kyrka.Nu behöver jag tips på bra psalmer...
Svar
7
· Visningar
1 336
Senast: Snurrfian
·
T
  • Låst
Övr. Barn Varför är det så få barn nu förtiden som säger "tack"? Vi har fått en massa respons från dagis för att vår son alltid säger "tack" när...
Svar
12
· Visningar
1 324
Senast: Ankan
·
  • Låst
Övr. Barn Och hur gör alla andra? Vi får ingen dagisplats till David förrän 8 augusti och då har vi ändå skickat in ansökan i december -04 (man...
2
Svar
22
· Visningar
2 816
Senast: 300hk
·
T
  • Låst
Övr. Barn Ska man ha en molande värk i magen hela graviditeten eller brukar det gå över? Var hos BM på info.möte igår. Hon sa att det är inte...
Svar
17
· Visningar
13 415
Senast: Thindra
·
  • Låst
Övr. Barn Får barn det av katter? Jag har försökt lära Astrid att HUNDEN är människans bästa vän, gett henne hund-gosedjur, men till ingen nytta...
Svar
13
· Visningar
1 545
Senast: vendelay
·
T
  • Låst
Övr. Barn Varför är det så få barn nu förtiden som säger "tack"? Vi har fått en massa respons från dagis för att vår son alltid säger "tack" när...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: ameo
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hej. Min sambo o jag kommer förmodligen att påbörja en IVF-behandling snart.Nån som har erfarenhet? Hur många försök innan grav?Låter på...
Svar
10
· Visningar
2 723
Senast: equi
·
  • Låst
Övr. Barn Jag går min fjärde termin på lärarutbildningen och nu har vi praktik i tre veckor. Jag gör mina veckor på en montessoriförskola, och jag...
Svar
7
· Visningar
1 496
Senast: benjamin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama