Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn Förstår inte så mycket av försäkringskassans hemsida :angel: Men kan någon förklara vad detta betyder? 1. Du kan ta ut ersättning...
Svar
6
· Visningar
6 302
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Kommer ni ihåg Barn föder Barn tråden jag skapade? Mamman var så himmlans upprörd över att hennes 14 åriga dotter skulle ha barn i...
Svar
9
· Visningar
1 398
  • Låst
Övr. Barn Jag har ju två egna barn + makens 2 bonusbarn. Bonusbarnen har fått rida en del hos sin mamma o de har väl inte direkt fastnat. Hemma...
Svar
5
· Visningar
978
K
  • Låst
Övr. Barn Hej! Ska ha mitt första barn i mitten av augusti... När ska jag börja handla kläder o grejer? Är ju såååå sugen på att ge mig ut o...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: Kristin80
·
J
  • Låst
Övr. Barn Min dotter älskar att rita och måla, och kommer i princip dagligen hem med ett par teckningar från dagis. Dessutom blir det ofta ett...
Svar
10
· Visningar
2 257
Senast: nexxa
·
J
  • Låst
Övr. Barn För oss som inte per automatik blir gulliga, rosa och vill ha volang och stormönstrat bara för att vi blir gravida, och som dessutom...
Svar
8
· Visningar
4 351
Senast: Sar
·
J
  • Låst
Övr. Barn Vad är chansen att en man, 26 år gammal, kommer ändra sig? Hur mycket får sägas i stridens hetta, som sedan ska glömmas och förlåtas...
Svar
7
· Visningar
2 508
Senast: emma-vsm
·
  • Låst
Övr. Barn Läste på ett annat forum om adoption från andra länder. Var väldigt många som absolut inte kunde tänka sig att adoptera tex ett...
2
Svar
25
· Visningar
3 404
Senast: Olius
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har länge intalat mig själv att jag ska inte skaffa några barn men nu så har jag kommit in i ett "Vill ha barn nu period" Jag blir...
Svar
16
· Visningar
1 124
Senast: sucka
·
  • Låst
Övr. Barn I den skolan jag praktiserar nu så finns det en 11-åring som för det mesta kommer för sent till skolan (deras skoldag börjar 8.30)...
Svar
9
· Visningar
1 471
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Vid vilken ålder blir barn medvetna om att det finns två kön och vilket kön de själva tillhör? Själv minns jag inte när jag blev...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Mitt barn ska börja på dagis i höst .Och nu undrar jag vilka kläder jag ska köpa. Jag har fårr höra att dom ska vara tåliga ! Vad är...
Svar
19
· Visningar
1 715
Senast: mawito
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jaha, idag tog jag första dosen med spray inför IVF:n.Ni som gjort det....blev ni hormonmonster el märkte ni inte så mycket?? Vore...
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: emma74
·
N
  • Låst
Övr. Barn Skulle haft mens för 2 dagar sen.. Nu är det så här att jag har ont som tusan i brösten, känns som körtlarna sväller o ömmar lite...
Svar
7
· Visningar
2 651
Senast: nallemaja69
·
B
  • Låst
Övr. Barn ......hur lång tid tog det från det att ni bestämde er att ni ville bli med bebbe - tills det 'tog' sej??? Hur hade ni skyddat er innan...
Svar
17
· Visningar
1 546
Senast: Lydia
·
  • Låst
Övr. Barn Jag känner att jag börjar tappa kollen på alla som är gravid och vilka som fått barn så det kanske är dags för en ny lista? Nyfödda...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 139
Senast: Zini
·
  • Låst
Övr. Barn Nar min gubbe gick med i AA och slutade dricka forra aret sa jublade jag. Antligen skulle jag slippa klumpen i magen, oron och angesten...
Svar
17
· Visningar
1 664
Senast: älgen
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hade fruktansvärt ont igår :( Kändes som om allt drog ihop sej i magen. Kändes som om det sköt blixtar upp mot magen. . Pratade med en...
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: Jamtland
·
C
  • Låst
Övr. Barn Känner bara för att skriva av mig lite... Blev gravid i höstas, missfall i januari... Sambon ville försöka direkt igen, men vi var...
Svar
12
· Visningar
1 197
Senast: mimus
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vad gick ni upp i vikt under er graviditet? Har percis läst om en tjej som var så väldigt medveten om vad hon åt undergraviditeten. Det...
2
Svar
28
· Visningar
2 979
Senast: Cina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar