Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn När de reagerar med att öka farten när man smackar :) och stannar när man säjer whooo barnet är snart 3 år
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Nu lagas det två mål mat om dagen. Plus gröt på kvällen. Gröten är sån pulvergröt så där kan man ju läsa sig till på paketen hur mycket...
Svar
10
· Visningar
1 267
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag klurar på hur jag ska få lite ordning på tillvaron med nya bebben. Han är en månad gammal idag. Enligt Anna Wahlgrens bok är...
Svar
11
· Visningar
1 115
·
  • Låst
Övr. Barn Mitt favorit ämne som jag inte kan låta bli att återkomma till. Idag när jag jobbade bestämde sig sambon att ta med 8 årige sonen...
Svar
4
· Visningar
1 314
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn Har en lite kille :love: på snart 4 månader som bara har fått bröstmjölk. Jag har haft gott om mat och sonen har vuxit rejält.. Men nu...
Svar
12
· Visningar
9 792
Senast: globestar
·
T
  • Låst
Övr. Barn Leker era barn bra med andra barn eller har de fortfarande "brevid lekar"? ja om de är runt tre eller hur var de runt treårs åldern...
Svar
10
· Visningar
6 818
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Är i vecka 32. Igår kväll var jag riktigt dum och sprang cirka 50 meter med en häst (för att kolla om den var halt) och direkt efteråt...
Svar
7
· Visningar
1 405
Senast: Snurrfian
·
V
  • Låst
Övr. Barn Kanske en något löjlig fråga, men jag skulle vilja veta hur ni gjort/kommer att göra. Jag har en tjej på snart 2 år som i dagsläget...
2
Svar
23
· Visningar
1 952
Senast: Vildvittra
·
E
  • Låst
Övr. Barn Är det nån mer som har gått över tiden med sin graviditet? Jag har nu gått över med 6 dagar och det är lite drygt minst sagt! Har...
2
Svar
23
· Visningar
6 072
Senast: Tokmaja
·
T
  • Låst
Övr. Barn Mina hundar har scalibour fästinghalsband på sig. De ligger dessutom brevid mig i sängen. Vidare så kelar jag med dem även om jag...
Svar
6
· Visningar
1 306
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Ska köpa nya bilbarnstolar till barnen, känner att de de har nu har gjort tillräckligt. Min äldsta pojke har rivit sönder tyget på den...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn I tisdags em (26/4) fick kom värkarna och vi var inne på förlossningen 19.30 och var då öppen 3 cm. Kl 23.03 föddes våran lille Nils...
Svar
8
· Visningar
986
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn ..när det gäller dagistider? Vi har - efter ett antal turer - kanske en ny dagisplats på gång. Vi har fått reda på att man får...
2
Svar
30
· Visningar
4 270
  • Låst
Övr. Barn Är nu någonstans kring vecka 16, och nu börjar jag bli avis! Det syns INGENTING, känns INGENTING och jag går bara NER i vikt! :mad...
Svar
18
· Visningar
1 584
Senast: Kajo
·
  • Låst
Övr. Barn X flickvännen inatt(valborg). Här har jag i 18 år uppfostrat min son att vara ärlig, stå för sina åsikter, att inte slåss mm. Anser...
Svar
16
· Visningar
1 598
Senast: Xeline
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min kompis har fått barn förra helgen. De SMS:ade glatt måtten till alla kompisar och att det blev en tjej. Men när känner man sig OK...
Svar
11
· Visningar
1 089
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Har i en annan tråd berättat om att mina klockor börjat klämta en aning. Men är det vanligt att känna som jag gör? Dvs jag är helt...
Svar
17
· Visningar
1 489
Senast: _Marie_
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag hade bh storlek C ungefär (B ibland, c ibland) :P Nu är jag uppe i D. Tycker mina tuttar är enorma redan nu ! Jag är väl i...
Svar
10
· Visningar
1 307
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn En kort fråga: Vi vill att dagmamman ska sluta lägga vår snart 2-årige son att sova middag, eftersom han sover så dåligt på natten...
Svar
17
· Visningar
1 917
  • Låst
Övr. Barn NU har jag äntligen blivit av med mage, smärtor och annat elände, för i torsdags morse anlände Selmas och Signes lillebror! Och det var...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 016
Senast: MissX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud