Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn När man läser trådar på olika forum så verkar det som om många föräldrar lägger ut både tid och massor med pengar på sitt/sina barns...
2
Svar
20
· Visningar
2 105
Senast: Geshira
·
H
  • Låst
Övr. Barn hur brukar ni göra vid huvudvärk.. tar ni nån tablett ? nu menar jag inte lindrig huvudvärk, utan rejäl bankande skallvärk. .
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni varit på en sån nån gång? Vi träffade sambons bror med familj på Skansen igår. Han och hans fru har en dotter på tre år och hade...
Svar
18
· Visningar
1 759
Senast: corona
·
M
  • Låst
Övr. Barn Halloj! Är i tredje månaden på min andra graviditet. Har haft djävulskt ont i ryggen/bäckenleden den sista veckan och undrar nu hur det...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: Thindra
·
B
  • Låst
Övr. Barn En bekant till mig har en dotter som nyss fyllt 15 år. Hon har alltid varit pålitlig och skötsam och hon brukar få vara ute till klockan...
Svar
14
· Visningar
3 065
Senast: Xeline
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vi kom att diskutera min arbetstid på en rast och hur det skulle bli med min fp OM jag får mer barn. Jag jobbar bara 90% nu utan att ta...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni någon andledning att ge era barn veckopeng eller månadspeng.?? Ska det finnas någon andledning ?? Min man har 2 barn sen...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: Julle
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och min gravide kompis tvistar om Havandeskapspenning ;). Hon påstår den inte finns, och OM den finns (enligt henne) så är det något...
2
Svar
20
· Visningar
2 250
Senast: Mynta2
·
  • Låst
Övr. Barn Var på ul idag, det var faktiskt riktigt häftigt! (även om jag inte känner att graviditeten är mer verklig för det) Det var en ilsket...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: Jamtland
·
B
  • Låst
Övr. Barn mamman gifte sej vid 22 års ålder & fick då sitt första barn, 25 vid andra & 30 vid tredje. skilde sej vi 34 års ålder. hittade ny...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 010
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn Får man "växtvärk" i livmodern även senare i graviditeten? Jenny
Svar
6
· Visningar
1 364
Senast: Kajo
·
L
  • Låst
Övr. Barn Skulle vilja veta hur Ni gör/har gjort med Era barn när Ni varit i stallet bland hästarna. Har Ni haft barnen med? Alltid kvar hemma? De...
Svar
19
· Visningar
2 561
Senast: Enya
·
S
  • Låst
Övr. Barn var ni tillsammans med eran partner innan ni skaffade barn?? jag är så himla sugen på att skaffa barn nu,men det är alldeles för tidigt.
2
Svar
24
· Visningar
2 150
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och min sambo har en hel del konflikter med våran tre åriga dotter just nu. För ca 1½-2 månader sedan började denna trots period...
Svar
6
· Visningar
1 710
·
  • Låst
Övr. Barn Sitter ju här och hoppas på att jag är gravid, men börjar misströsta då jag har fått mensvärk och den har blivit värre idag än igår...
Svar
2
· Visningar
2 276
Senast: allessa
·
J
  • Låst
Övr. Barn ..och än är jag inte färdig. :D Blir helt galen på mig själv. I vanliga fall har jag noll aptit, äter nästan ingenting och blir mätt...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Snurrfian
·
H
  • Låst
Övr. Barn Vad gör jag när jag vet att mitt barn ljuger och hon hårdnackat nekar, har försökt att lova att inte bli arg och att det bästa är att...
2
Svar
22
· Visningar
6 620
Senast: Priscilla
·
  • Låst
Övr. Barn MSN har ju blivit poppis ganska långt ned i åldrarna vilket leder till ganska många konflikter - vilka ofta tar sig uttryck under...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Bibi
·
  • Låst
Övr. Barn Idag gick Fredrik och jag upp till stallet med pojkarna för att titta på nattens födda föl. Allt väl och vi gick upp till de dräktiga...
2
Svar
25
· Visningar
2 571
Senast: Bibi
·
  • Låst
Övr. Barn Jag vänder mig nu främst till tonårsföräldrar. Mindre barn finns det andra sätt att hantera. Jag har nyss varit ute på praktik på en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 304
Senast: mao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar