Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

U
  • Låst
Övr. Barn Var på Gröna Lund förra helgen, var då i v 16. Jag dristade mig till att åka både bergbanan och Vilda musen, trots att gravida avråddes...
Svar
10
· Visningar
2 948
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska läsa en dikt när min gudson döps, och undrar om ni har några förslag. Troligen slutar det med att jag skriver den själv, men kom...
Svar
2
· Visningar
4 560
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn jag är arg! Jag vill inte börja med medicin igen så länge jag är gravid eller sen när jag ammar. Idag så ställde dock nya läkaren...
Svar
10
· Visningar
1 383
Senast: Ewa
·
H
  • Låst
Övr. Barn Är det några fler som ska ha i September. Jag fick beräknat till 20'e september :bump: Härligt att ÄNTLIGEN få veta ! ;D
Svar
18
· Visningar
1 360
Senast: Arabizar
·
O
  • Låst
Övr. Barn Måste få fråga en sak som ni säkert kan svara på. Hur länge höll ni "hemligheten" för er själva? Alltså inte ens talade om för er sambo...
Svar
15
· Visningar
1 318
Senast: Nickan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Dags för en ny potträningstråd! :) Frågan är helt enkelt, hur gör man?? Äldste sonen är drygt 1,5 år (2 i slutet av augusti) och vi...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter har matteläxa och hon har lite svårt med det ämnet och hon är samtidigt lat och vill ha för mycket hjälp(läs att jag mer...
Svar
11
· Visningar
2 480
Senast: Bibi
·
  • Låst
Övr. Barn Vår kära kommun ska flytta, har de planerat i alla fall, min sons dagis från ett fint hus, på ett lugnt område och med en gudomligt fin...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: snurran
·
L
  • Låst
Övr. Barn Ska nog byta bil rätt snart, och eftersom det kanske blir en knodd inom en inte alltför lång framtid..så vill vi ju köpa en bil som man...
Svar
13
· Visningar
2 299
Senast: Lillfisen04
·
  • Låst
Övr. Barn Ngn som vet ngt ställe i Gbgs området (alt på nätet) som säljer ridbyxor i stl 104, stövlar i stl 25 och hjälm i ca stl 49/50????
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: caradan
·
V
  • Låst
Övr. Barn Vi har haft vår dotter (fyller två snart) på dagis i ett år nu till hösten. Jag tyckte från början att det var väldigt svårt att veta...
Svar
8
· Visningar
1 110
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn i förskola/skola, bryr ni er om vilken utbildning personalen som arbetar med era barn har? Tycker ni att det är...
Svar
3
· Visningar
821
M
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag är rätt ny här på Buke, har själv inga barn. Nu har jag hamnat i ett dilema. Två goda vänner till mig har barn som går i...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn När började ni handla saker till bebisen i magen? Jag känner att jag vill egentligen inte köpa något alls förrens jag kommer hem...
Svar
9
· Visningar
5 903
  • Låst
Övr. Barn Vi har köpt hus och nu sitter man och funderar på hur man sak tapetsera o möblera :D Och behöver lite tips o inspiration.. Vad...
Svar
16
· Visningar
1 643
  • Låst
Övr. Barn Hur är de gentemot er gravida kvinnor? Är de stöttande? Förstående? Helt oförstående? Klumpiga? Allmänt sura? Ja, det skulle vara...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Lazza
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur skulle ni ha gjort i vår situation? Som sagt, sonen går ju på dagis, och på det här dagiset finns det tre andra killar som det...
2
Svar
34
· Visningar
4 650
Senast: summer san
·
  • Låst
Övr. Barn Är det ok? Vad bör man tänka på osv? Jag har tränat sista halvåret så det är inget jag börjar med precis nu. Har läst att man inte...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Här sitter alla vuxna och pratar om mobbing, så gör dom samma saker igen. Här hos oss så sitter dom och har möten om mobbing och hur man...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: Stollan
·
S
  • Låst
Övr. Barn Såg på tv här om dagen, där det var en familj som hade 9 barn och en familj hade 13 barn. :eek: :eek: Där satt mannen i familjen...
Svar
13
· Visningar
1 250
Senast: Lejonflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama