Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
  • Låst
Övr. Barn Nu alla som är mer erfarna än mig måste svara på mina frågor... gjorde ett gravtest i dag som visade att det va positivt...min sista...
2
Svar
32
· Visningar
2 978
Senast: Linabebis
·
  • Låst
Övr. Barn Hastigt och lustigt.Sonen är prickig på magen och ryggen och ganska hängig......men ändock uppe... Det är väl för fantastiskt hur all...
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Idag! 17:e maj är min beräknade förlossning :). Känner jag något? :smirk: Inte alls... Det enda jag känner är trötthet...
2
Svar
28
· Visningar
2 244
Senast: Dito
·
M
  • Låst
Övr. Barn jag råkade ha oskyddat samlag 22 maj. jag är rädd för att jag ska vara gravid nu. när kan jag göra ett graviditetstest som tidigast? jag...
Svar
15
· Visningar
1 444
Senast: ecssory
·
  • Låst
Övr. Barn ...utan er hade det aldrig gått ! Vidar har fått en "hel" dagisplats på ett jättefint dagis i grannhuset från 8/8 som jag får...
Svar
13
· Visningar
1 277
Senast: javill
·
N
  • Låst
Övr. Barn Läste på Aftonbladet om en familj som hade 14 barn. Jag tycker inte det är sunt. Hur i hela friden ska man kunna försörja alla dem och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 774
Senast: JackFairy
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag hade ju tänkt amma Nathalie länge, ett par år kanske var tanken. Bara det att den här tuttfixerade busungen har inte samma...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 757
Senast: Snurrfian
·
W
  • Låst
Övr. Barn Sökt svar överallt och ringt överallt och alla skickar mig bara vidare och jag vet inte vart man ska gå längre eller göra :mad: Jag...
Svar
15
· Visningar
1 576
Senast: Cillavan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur vanligt är det egentligen? Vi har under en längre tid försökt att bli gravid, men när det äntligen tog sig så slutade det i...
Svar
2
· Visningar
1 966
Senast: _Marie_
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag har lite små funderingar kring att jag är rhd negativ. Dom sa att jag skulle få en spruta om barnets blodgrupp va +. Är det...
Svar
7
· Visningar
3 417
Senast: CillaW
·
  • Låst
Övr. Barn I nästa Robinsontävling: - 6 gifta män blir nedsläppta på en öde ö med bara 1 bil och 4 barn var i 6 veckor...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: Basilika
·
T
  • Låst
Övr. Barn Graviditet och hypotyreos, det ska ju inte vara några problem om den är behandlad sägs det så därför ledde det mina tankar vidare från...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: Jamtland
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar om någon har erfarenhet av att vara gravid samtidigt som ni äter antidepressiva tabletter. Det står inte så mkt om...
Svar
8
· Visningar
1 242
  • Låst
Övr. Barn Jag skulle gladeligen stanna hemma och producera söta små medborgare om det gick att leva på det! Jag har nu varit hemma i 5...
Svar
8
· Visningar
1 265
Senast: Jane_Done
·
V
  • Låst
Övr. Barn Man gör ju det, alltså mellan mens och mens så kommer det en ägglossning, det vet ju alla. Men jag har vart oregelbunden enda sen jag...
Svar
7
· Visningar
1 205
Senast: Vaccan
·
V
  • Låst
Övr. Barn Vad gör man? Soc? En person i periferin i min närhet slår sina barn med skärp! Jag inte bara misstänker detta utan hon har själv...
2
Svar
29
· Visningar
2 771
Senast: MissX
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur gör man då? Avstod ni från att dricka alkohol under tiden ni försökte bli gravida?
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: Blixtra
·
H
  • Låst
Övr. Barn Här kommer H0N3Y med sina 100 frågor om dan typ. . *hehe* Men, blir fundersam till o från. Är gravid i vecka 23. Vissa dagar...
Svar
5
· Visningar
1 109
Senast: horsedream
·
  • Låst
Övr. Barn Hittar ingen tråd om detta. Det är så att jag är den enda i mina omkretsar som inte vill ha barn. När jag nämner att jag inte vill...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: TBT
·
H
  • Låst
Övr. Barn :confused: MVC gör också test på urinen om de visar negativt och hemtesten visar negativt, men man ändå inte har haft någon mens på...
Svar
17
· Visningar
1 487
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama