Sv: Lata och otrevliga barn (mkt argt)
Javisst gör jag min familj en björntjänst, men den senaste veckan har det hänt grejer....
1. sambon har tvättat, handlat, lämnat och hämtat barn, detta utan tjat...+han har tagit stallet två kvällar.
2. sura dottern har städat, mockat 4 gånger, tittat på mig med RESPEKT(eller är hon i chock)och hjälpt till med hushållsarbetet
3. argsinta son nummer ett har plockat ur diskmaskinen, skalat potatis, dukat och dukat av.
4. argsinta som nummer två är bara fem år och tycker själv att han är herr ubergeneral i familjen så där har arbetet mest varit att han INTE ska ha sin vilja fram hela tiden.....
Jag har varit så himla förbannad sista veckan, så ilsken har jag inte varit på flera år
. Jag har nog skrikit och gormat så hela bygden har hört mig....Men det är skönt för jag har nog samlat på mig en del vrede och frustration genom åren. Jag har tagit hand om min familj i tolv år och varit en riktig curling-förälder/sambo, nu är det min tur att få ett eget liv tillsammmans med min familj på samma villkor....
millus//skjuter skarpt