Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Nu har jag gått och irriterat mig mer och mer och funderar på att byta BM. Har inget förtroende alls för min BM. Kommer man med ett...
Svar
10
· Visningar
1 304
Senast: Xeline
·
R
  • Låst
Övr. Barn Min tonårskille vill bara spela data eller xbox på sin fritd. Han får egentligen bara spela en timme om dagen,men det är som en...
2
Svar
26
· Visningar
2 906
·
  • Låst
Övr. Barn Vad är det för puckade människor som håller på med sånt här? Kan inte tjejerna få se ut som de vill ens när de åker på ridläger...
2
Svar
37
· Visningar
3 612
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har bokat en restresa från lokala flygplatsen till Gran Canaria :cool: Lite nervöst är det ju att åka med en så liten bebis...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 302
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag vet inte om någon här har erfarenhet av detta område, men vet ngn ngt om gravidiet och reumatism i kombination? Jag har hört...
Svar
4
· Visningar
2 121
Senast: ameo
·
Y
  • Låst
Övr. Barn jag är nu i vecka 35 och bebisen har inte behagat vända på sig utan ligger med rumpan först så på tisdag ska vi in på ett...
Svar
6
· Visningar
1 918
Senast: ridtravare
·
P
  • Låst
Övr. Barn Hi hi! Jag tror jag är skengravid!! :eek: :D Kan man vara det?? Min mage har plötsligt blivit tjock och ibland när jag ligger och ska...
Svar
19
· Visningar
3 688
Senast: knorris
·
J
  • Låst
Övr. Barn Som spin-off på bukebebisar-hur går det, vill jag nu se lite foton på era småttingar! (även Magdalenas fast hon nu är 1 år ;) Grattis...
2
Svar
35
· Visningar
3 287
Senast: 300hk
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har tidigare arbetat som "outbildad" (dvs jag hade utbildning, men ingen pedagogisk) på förskola med alla åldrar. Numera läser jag...
2
Svar
22
· Visningar
18 953
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn Huvaligen vilken dag... Det började i natt med att elin blev förkyld och vaknade i flera omgångar och hostade, så jag var ner och...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Har två frågor. 1: När gick ni upp i vikt när ni var gravida? Hur mycket gick ni upp i vikt/månad alltså. 2: Hur känslig är...
Svar
6
· Visningar
1 790
Senast: Gandalf
·
A
  • Låst
Övr. Barn När var det dax för dig, eller har du redan fått bebbe? Har inte tid att vara inne så mycket här sedan Hanna har börjat gå (pust) så jag...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: acke
·
M
  • Låst
Övr. Barn Igår när jag kom hem från jobbet hade båda barnen skumma utslag. Både armar, lår, vader, rumpa och lite mage/rygg. Det är som massor med...
Svar
7
· Visningar
14 936
Senast: Kajo
·
  • Låst
Övr. Barn ge till ett barn på 14 månader????
Svar
4
· Visningar
3 742
Senast: Snuffsan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hej hopp! Min 1,5-åriga son har problem med att han ibland får ett väldigt elakt och frätande bajs. Det måste vara något som är för...
Svar
10
· Visningar
3 592
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Får "vem som helst" välja planerat kjejsarsnitt, eller måste man vara "kvalificerad" av en eller annan orsak? :confused:
2 3
Svar
57
· Visningar
4 849
Senast: ancan
·
  • Låst
Övr. Barn ..ja om min kropp och ev. grav.tecken... Men kan man bli "öm" nedre delen av magen i början av graviditeten?? Jag är "svullen" nertill...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: Anastacia
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som vill bebisvaka med mig? ;) Kl 2 inatt vår tid ska min kompis, som numera bor i Australien snittas. Det är planerat eftersom...
Svar
15
· Visningar
1 303
Senast: Sastra
·
K
  • Låst
Övr. Barn Igår fick jag höra min bebis hjärtljud.... Sååå sött.... :love: ... Skulle vilja ha en så där maskin hemma så jag kunde lyssna på det...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: Kristin80
·
M
  • Låst
Övr. Barn ..föräldrapenning under ett par veckors tid, och ändå ha barnen på dagis samtliga dagar? :mad: Min jobbarkompis har varit...
Svar
12
· Visningar
1 178
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama