Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Är det som en "vanlig" blödning eller hur beter sig en sådan?? Inte för att jag tror att jag har en, fast mensen är i o f konstig, MEN...
Svar
1
· Visningar
7 435
Senast: Halloy
·
S
  • Låst
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/1534_normal.html
Svar
5
· Visningar
1 389
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag hade en drom inatt och jag tanker skylla pa alla barnafodseltradar jag last har (till en viss del) :smirk: Jag dromde namligen...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Jillybean
·
T
  • Låst
Övr. Barn Finns det någon restrektion angående sötningsmedel och graviditet? Bör man skära ner intaget av ex hermesetas i Te, lightläsk och saft...
Svar
1
· Visningar
1 091
Senast: ameo
·
S
  • Låst
Övr. Barn Funkar det? Man hör ju ofta att barnen skall skjutsas hit och dit till aktiviteter, sport och så vidare. När det gäller sportaktiviteter...
Svar
12
· Visningar
2 482
Senast: Sjalen
·
G
  • Låst
Övr. Barn Kom att tänka på detta med hur gamla barnen kan vara när de badar i sjöar och hav för första gången. Ska ner till brorsan och hans...
Svar
1
· Visningar
3 312
·
  • Låst
Övr. Barn Måste dela med mig av en rolig skolhändelse.... Esbjörns klass 1-3 skulle sjunga påsksånger i fredags och fröknarna hade hittat en låt...
Svar
6
· Visningar
1 158
  • Låst
Övr. Barn De flesta kommuner har ju brist på familjehem och stödfamiljer. Jag har ju tänkt tanken att erbjuda mina tjänster ibland...Någon som...
Svar
7
· Visningar
1 691
  • Låst
Övr. Barn Jag har använt min lediga dag till att läsa trådar på ÄU, och jag förundras faktiskt av hur många föräldrar som faktiskt inte upptäcker...
2
Svar
34
· Visningar
2 864
Senast: Inte_Ung
·
P
  • Låst
Övr. Barn ush, Jonas har fortfarande feber och hostar. Det är en vecka nu :( Helst vill han bara sitta/ligga i mitt knä i soffan med eller utan...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn har problem!!blev gravid förra året vid jul(trots p piller) nu e jag gravid ännu en gång..(trots att jag varit hur noga som helst med p...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: gummisnodd
·
  • Låst
Övr. Barn Igår var jag in och gjorde det där läskiga ultraljudet.. och vet ni vad?? - Vi fick se jordens sötaste lilla näsa i profil :love: och...
2
Svar
28
· Visningar
2 823
Senast: cewe
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är jag nojig igen :crazy: Två ggr den här veckan så har jag fått springa på dass och kräkts när jag ätit middag! I förrgår...
Svar
15
· Visningar
2 564
Senast: Dito
·
  • Låst
Övr. Barn ... känner ni er redo för det här ? http://www.expressen.se/index.jsp?a=255058
2
Svar
26
· Visningar
2 716
Senast: Tillis
·
  • Låst
Övr. Barn Precis när jag började tvivla på att det någonsin skulle bli någon bebis så vaknade jag, när jag gått tio dagar över mitt datum, i en...
2
Svar
38
· Visningar
2 566
Senast: Dito
·
T
  • Låst
Övr. Barn Ja nu stundar ju påsktider och det är väl dax då att klä ut barnen och slänga lite påskbrev... Men jag har ju bara varit påskkärring...
Svar
4
· Visningar
3 231
·
  • Låst
Övr. Barn Så har ameo än en gång varit in på förlossningen och vänt... :crazy: CTG-kurvan visade exakt vad jag också kände, att jag hade värkar...
Svar
16
· Visningar
1 582
Senast: Xeline
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har en fråga som ni kloka säkert har svar på. Vilket är egentligen bäst, att ha säkerhetsväst eller inte när man är gravid? Har nämligen...
Svar
4
· Visningar
1 354
Senast: Cari
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har pratat lite med min sambo om en bebbe, jag har en otrolig barn längtan han är lite mer tveksam. Han kom fram till att efter...
Svar
12
· Visningar
1 354
Senast: Lazza
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hm.. blir lite orolig, inte för de gör ont men . . Får som stötar i nedre delen av magen, känns som om "nånting" drar ihop sej på nå...
Svar
9
· Visningar
6 860
Senast: H0N3Y
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka