Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn ...till ensamstående mödrar... Har en vän som är ensamstående med tre barn mellan 2-7 år. Nästan dagligen hör hon kommentarer om att...
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: Sar
·
S
  • Låst
Övr. Barn kan man känna att man är gravid,typ ont i magen,illa mående eller ja hur tidigt kan man känna det??
Svar
6
· Visningar
890
Senast: biffen
·
  • Låst
Övr. Barn För 2veckor sedan hade jag en bebis, en sådan där som nöjt snuttade vid bröstet, nu har jag en blivande Tobias huligan :eek: Tette är...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har vikarierat några gånger på mellan- och högstadiet. Eftersom jag inte har någon utbildning inom pedagogik undrar jag över en sak...
Svar
6
· Visningar
5 572
Senast: Lambi
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag fick för en vecka sedan reda på att jag är gravid & går in i min 9:e vecka snart, det är min första graviditet ska väl tilläggas. ;)...
Svar
5
· Visningar
2 384
Senast: moondance
·
  • Låst
Övr. Barn går det? min förra kille å jag låg aldrig med varandra på riktigt men det var nära. han kom aldrig in i mig men hade snoppen just vid...
Svar
10
· Visningar
7 196
Senast: Thindra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har för mig att det finns någonstans man kan köpa teststickor billigt, och slippa betala massa för hylsa och annat, stämmer det...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: nallemaja69
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har inte sett någon tråd om lagen om att lesbiska par nu ska få inseminera. Debatten har fått mig att fundera. Här finns ju inga...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kan man börja må illa vid en ev. graviditet?? Jag mår superilla idag, men om det nu är pga grav. så är det inte ens en vecka...
Svar
16
· Visningar
22 012
Senast: Halloy
·
V
  • Låst
Övr. Barn Jag kanske inte riktigt hör hemma på detta forumet åldermässigt, men känner på mig att de frekventa läsarna här är mer benägna att kunna...
Svar
6
· Visningar
1 352
·
  • Låst
Övr. Barn Vi ska ha barn i slutet av april, jag har två hästar som jag då inte vet vad jag ska göra med, jag måste bygga ett stall om jag ska ha...
Svar
6
· Visningar
1 044
·
M
  • Låst
Övr. Barn Detta ord dyker ju upp lite 'överallt'. Jag har sökt & sökt, letat & letat, men jag har inte hittat något svar på vad det betyder. Så är...
Svar
12
· Visningar
986
Senast: qenzo
·
  • Låst
Övr. Barn Min mamma ville så gärna ha en flicka efter två pojkar, att hon klädde min yngsta bror i broderad klänning och låtsades att han var en...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Comatose
·
  • Låst
Övr. Barn Vad är "normalt" för en ettåring?? Min tjej verkar ha gått bakåt i tiden.Från att ha sovit stort sett hela natten mellan 20 00 -05 00...
Svar
8
· Visningar
6 506
Senast: mimmipigg
·
K
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn: lär ni era pojkar att sitta ner på toaletten?
2 3
Svar
41
· Visningar
3 390
Senast: Cillavan
·
L
  • Låst
Övr. Barn Jag är i tredje månaden och mår väldigt bra just nu, men nu börjar prat om semester i sommar och jag blir alldeles fundersam, hur länge...
Svar
10
· Visningar
4 369
T
  • Låst
Övr. Barn Det här har inte jag skrivit själv, utan en av mina elever har skrivit det, och jag har fått lov att återge det här: LEK MED TANKEN...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har vi gått igenom alla tester. Laparoskopin för en månad sedan avslöjade svår Endometrios. De tog bort det mesta men tyvärr går det...
Svar
11
· Visningar
1 357
N
  • Låst
Övr. Barn För 3 veckor sen slutade jag med p-pillerna, har nu gått upp i vikt och fått ont i brösten denna sista vecka! :( P-pillerna som jag...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: nallemaja69
·
M
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har erfarenhet? En god vän till mig har fått den diagnosen på sin flicka som har haft många febertoppar under sitt...
Svar
1
· Visningar
1 231
Senast: MissX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama