S
sisco
Sv: Barn eller inte (långt)???
Jo, så är det ju.
Vad det skulle innebära att ha en man som är hockeyproffs det fattade jag ju ganska snabbt men jag tyckte inte det var ett så stort problem för mig just då. Jag är väldigt självständig och som ni vet tar ju hästen mycket av min lediga tid, det är väll mest nu när vi har börjat tänka på framtiden och ev barn som problemet dyker upp.
Jag trivs med hur vi har det nu, med undantag för min pendling och att vi inte kan åka bort en helg bara så där under vintern, annars funkar vardagen rätt bra.
Vi nöter inte direkt på varann om man säger så .
Sunshine skrev:Jag kan tycka att man väljer den man vill leva med, med alla hans/hennes fel och brister. Du visste ju att han var hockeyproffs när du träffade honom, då får man nog inse att familjelivet blir lite ”okonventionellt”.
Som någon redan sagt, han lär ju inte vara hockey proffs i så värst många år till och det kanske är viktigare att prata om hur ni ska lösa det när hans karriär är över?
Under tiden får han se till att du får hjälp med hus och barn så att du får tid över till dina egna intressen, jobb och vad det nu kan vara. Om du känner att han är mannen du vill dela ditt liv med och bilda familj med så får ni försöka hitta en lösning som passar er båda.
Jo, så är det ju.
Vad det skulle innebära att ha en man som är hockeyproffs det fattade jag ju ganska snabbt men jag tyckte inte det var ett så stort problem för mig just då. Jag är väldigt självständig och som ni vet tar ju hästen mycket av min lediga tid, det är väll mest nu när vi har börjat tänka på framtiden och ev barn som problemet dyker upp.
Jag trivs med hur vi har det nu, med undantag för min pendling och att vi inte kan åka bort en helg bara så där under vintern, annars funkar vardagen rätt bra.
Vi nöter inte direkt på varann om man säger så .