Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
  • Låst
Övr. Barn Inne på en gravidsajt berättade några om deras bebisar som gjorde otroliga framsteg tidigt. Ex. talade flerords meningar vid 8 månader...
Svar
12
· Visningar
3 287
Senast: benjamin
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni haft knasiga kurvor eller ödem?? Dagens besök hos BM var inte lika trevligt som vanligt! När hon mätte min mage så blev...
Svar
5
· Visningar
1 282
Senast: Sablar22
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag har en 12-årig pojk (M), som blir 13 om nån vecka. (M) fick en tjej (3 år äldre) i julas. Pojken min bor hos sin far och är hos mig...
Svar
14
· Visningar
2 304
Senast: Snuffsan
·
S
  • Låst
Övr. Barn En fråga till alla föräldrar. Anser ni att ert barn är friskt när det smittar? I den frågan bortser jag från förkylning som finns...
2
Svar
21
· Visningar
6 618
Senast: Bibi
·
F
Svar
3
· Visningar
911
Senast: mandalaki
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hej på er! Jag är "nygravid", är nu i 8:e veckan bara. Mår jättebra, känner inte alls igen mej när man läser om alla som mår illa...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Ja den berömda väskan som alla talar om, men som ingen avslöjar innehållet på ;) VAD ska man packa ner egentligen? Jag fick hur...
2
Svar
31
· Visningar
3 102
Senast: Vildvittra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har en liten fråga av nyfikenhet, finns det någon seretoninhöjande medicin (SSRI) som kan ges till gravida? Som man alltså kan äta...
Svar
12
· Visningar
1 480
Senast: desiree
·
C
  • Låst
Övr. Barn Någon kanske redan läst Moas uttalanden tidigare, men detta slår nog alla rekord... I går morse kröp hon upp i min famn och sa...
Svar
7
· Visningar
1 254
Senast: bitch1
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har tyvärr glömt användarnamnet. Men ni minns blivande mamman som tyckte det kändes skumt i magen på jobbet? Jag har tänkt en del...
2
Svar
22
· Visningar
2 726
Senast: shady
·
  • Låst
Övr. Barn Hej hur har ni gjort med eran föräldraledighet när ni fått barn, eller hur ska ni göra? Jag har ingen kotte i ugnen, men jag och...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Snurrfian
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag har inga barn, så det är inte aktuellt för mig. Men jag har gått och funderat lite över detta med ammning. Läste precis tråden om...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: WhiskyP
·
M
  • Låst
Övr. Barn Idag är första heldagen på jobbet efter mammaledigheten. Jag ammar fortfarande och rätt mycket dessutom inser jag nu när jag är borta...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Lazza
·
  • Låst
Övr. Barn När klan man börja begära att barn plockar undan efter sig? Jag får inte min 3-åring och 1,5- åring att plocka undan ens lite av det de...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Daydream
·
  • Låst
Övr. Barn När mitt inneboende monster i magen rör på sig, sparkar eller vänder sig om så gör det så nedrans ONT! :mad: Det har det inte gjort med...
2
Svar
21
· Visningar
2 189
Senast: samtson
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag jobbar på att bli gravid, vilket är mycket trevligt ;) och det leder till en del funderingar, bla vad gäller hästarna. Hur har ni...
Svar
10
· Visningar
1 291
Senast: toughcookie
·
  • Låst
Övr. Barn Med tanke på den andra tråden har jag nästan bestämt mig för att byta säng till min 1 års bebis...Men om dom är vana att sova i spälsäng...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Stollan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag skulle vilja veta lite om just eran första graviditet. Hur gamla va ni när ni fick erat första barn?? Va graviditeten som ni trodde...
Svar
19
· Visningar
2 003
Senast: Smulan75
·
3
  • Låst
Övr. Barn Det är såhär att min dotter felicia är 2 år och 2 månader nu. Hon sover i en spjälsäng. Men när kan man låta dem sova i en normal säng...
2
Svar
25
· Visningar
2 617
Senast: KungTulle
·
  • Låst
Övr. Barn Tette har nu ätit smakportioner av olika pureer i några veckor. Han äter allt med god aptit och älskar att få sitta i sin stol vid...
Svar
5
· Visningar
1 224
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama