Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar vad som händer då.. Får pappan stanna med en där då lr? Hur länge ska man stanna ? vill veta ALLT!! :)
Svar
7
· Visningar
1 459
Senast: Snurrfian
·
G
  • Låst
Övr. Barn Häromdagen så blev sambons och mina förlovningsringar färdiga, och asken låg på bänken i köket. Dottern öppnade asken och blev alldeles...
Svar
13
· Visningar
1 425
Senast: Dito
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hur har ni det med mat-och snasknojor? Är ni riktiga hormonmonster som bara skäller på era stackars karlar? :devil: Jag hoppas...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Dito
·
M
  • Låst
Övr. Barn Herregud! Jag är gravid... :) Kan inte fatta det, först försöker vi i tre år och sen blir jag gravid, men får ett tidigt missfall -...
Svar
14
· Visningar
1 269
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Idag har jag varit och avlivat vår katt. (hon var gammal och sjuk, typ) och än så länge har inte Selma reflekterat över att hon inte kom...
2
Svar
25
· Visningar
6 210
Senast: Yrja
·
  • Låst
Övr. Barn Förlossningen närmar sig, har bf 11 mars, och börjar typiskt nog känna mig lite krasslig... Kanske är det bara en liten förkylning som...
Svar
8
· Visningar
8 270
  • Låst
Övr. Barn I går fick jag åka in på förlossningen och undersökas... Hade en hel del smärtsamma sammandragningar, fast ostrukturerade jag hade ju...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: Jillybean
·
P
  • Låst
Övr. Barn Jag har en kille på 4,5 år, som går på dagis ca 15 timmmar i veckan. PÅ dagis har han många kompisar att leka med men inte hemma...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Daydream
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är det alltså dags för ett nytt avsnitt ur vår alldeles egna såpopera :smirk: Mamman ringde mig idag för att informera mig om...
Svar
13
· Visningar
1 441
Senast: Sablar22
·
  • Låst
Övr. Barn Läste för en tid sedan på nätet (kan inte återfinna länken dock) att vegetarisk mat till små barn riskerar att ge barnen problem -...
Svar
10
· Visningar
1 540
Senast: bobo
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hur funkar det, egentligen? jag vet att man inte ska dricka alkohol när man e gravid, men kan man ta sig en virre, eller ett glas vin...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 351
Senast: plura
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det någon bra sida på internet där det finns namnförslag och där det står vad namnen betyder osv? Som en namnbok på internet...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Vad gör man när en unge är överaktiv, hur hanterar man det utan att tappa humöret när man är trött och det är stressigt och jobbigt med...
Svar
8
· Visningar
4 314
  • Låst
Övr. Barn Då menar jag sådana sjukdomar som kräver långvarig medicinering och sjukhusvistelse. Hur orkar man med som förälder?
Svar
4
· Visningar
980
  • Låst
Övr. Barn I vissa skolor är tilltal som "jävla cp", "dampunge", "särunge" (särskolan finns i samma hus) vardagsmat. Pedagogerna verkar tycka att...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Rea
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur vet man? Kommer man nånsin veta? Jag blir mer och mer sugen på att få barn - samtidigt är det med lite skräck som man inser att...
Svar
16
· Visningar
2 673
Senast: twinstar
·
  • Låst
Övr. Barn Minns ni att jag skrev om min dagmamma som lämnade barnen ensamma? Hennes chef har nu pratat med henne om saker som jag berättat, och...
Svar
9
· Visningar
1 297
W
  • Låst
Övr. Barn Hellu! Ja sitter här kluven som attan.. har en son på 9mån och vill ju självklart som alla andra att det ska lösa sig på bästa sett med...
2
Svar
20
· Visningar
1 775
Senast: Apollo
·
H
  • Låst
Övr. Barn Tänkte vi kunde ta upp lite svåra ord, om det är nått nån undrar över.. Min fråga: Foglossning ? Vad innebär detta? Fler...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: Heira
·
F
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar jag bli allvarligt orolig här alltså... Jag har haft p-stav sedan juni -02 och ska alltså plocka ut den innan juni -05. Vid...
Svar
16
· Visningar
13 221
Senast: Pansi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25