Sv: Gravitidet+alkohol
Spelar ju ingen roll vilken medícin man tar för att må bra (psykist eller fysiskt egentligen, det var bara ett X) om det KAN vara skadligt för barnet...
Den andra poängen var att man kan må bättre av att äta anitdepressiva och därmed vara en bättre mor... än någon som inte äter och därmed mår dåligt psykist...
Fast det är ju heller inte säkert tydligen då mina läkare tydligen inte vet vad de talar om :smirk:
Men nu klippte du ju ut 2 helt fristående meningar...ameo skrev:HUR får du ihop detta?
jag kan inget om medicinerna ifråga, men OM de inte rekommenderas för gravida, Hur kan det då vara "inget som skadar barnet i sig"????
I övrigt så står jag benhårt fast vid min åsikt, att oavsettt vad det är för något man får i sig, på ena eller andra sättet - ÄR det skadligt, eller stor risk för att det är skadligt för fostret så måste man välja. Antingen slutar man eller också gör man abort, alternativt låter bli att bli gravid.
Spelar ju ingen roll vilken medícin man tar för att må bra (psykist eller fysiskt egentligen, det var bara ett X) om det KAN vara skadligt för barnet...
Den andra poängen var att man kan må bättre av att äta anitdepressiva och därmed vara en bättre mor... än någon som inte äter och därmed mår dåligt psykist...
Fast det är ju heller inte säkert tydligen då mina läkare tydligen inte vet vad de talar om :smirk: