Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Just nu är jag inte på humör. Jag känner att jagi nte riktigt orkar med 3- åriongens trots och nej alltid eller 1,5-åringens gnäll så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
12 333
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn ja vad har ni för ideer och tankar kring detta? varför är det så och inte hm tvärtom eller nåt. okej det är kanske inte alltid såhär...
Svar
15
· Visningar
1 221
Senast: javill
·
  • Låst
Övr. Barn Har inhandlat lite kläder till första tiden, storlek 50, 56 och 62, för att vara på den säkra sidan. En kompis fick nyligen en pojk på...
Svar
15
· Visningar
1 966
Senast: B&B
·
P
  • Låst
Övr. Barn Varför är det så dyrt att adoptera ett barn?
Svar
2
· Visningar
860
Senast: alazzi
·
M
  • Låst
Övr. Barn Pauling har fått en liten grabb!
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: pigleton
·
V
  • Låst
Övr. Barn Har funderar på en sak på sista tiden, och eftersom jag inte kan någonting om barn eller barnuppfostran så tänkte jag höra med er...
Svar
15
· Visningar
5 068
Senast: Ginne
·
  • Låst
Övr. Barn Har funderat mycket på begreppet "dålig förlorare". Har själv tendensen, och när det gäller min 8-årige son så har äpplet inte fallit...
2
Svar
20
· Visningar
5 578
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn Hur länge ska man låta treåringen ha diarré innan man kontaktar sjukvården och eventuellt kan lyckas åtgärda det? Selma har haft diarré...
Svar
16
· Visningar
1 986
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det ngr föräldrar i samma sits som jag? Vad hittar ni på om dagarna!!! Just nu pluggar jag på distans,har 2 hästar o 2 barn som är...
Svar
6
· Visningar
1 417
Senast: snurran
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Hur länge har era barn druckit välling? Min son är nu 5 år och han äter fortfarande välling, oftast både morgon och kväll. Ibland kan...
2
Svar
20
· Visningar
2 407
Senast: break_a_leg
·
L
  • Låst
Övr. Barn Hej! Behöver lite tips och ideer om vad man kan göra med barn (7 åringar) på skolidrotten. Jag skall hålla en 40 min lektion för...
Svar
5
· Visningar
1 291
Senast: Liljan80
·
  • Låst
Övr. Barn Hur ser det ut där ni bor??? Jag tillhör "astrid"(karolinska) ..Jag var inne igår kväll/natt med min ett åring .Och bara att skriva in...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: Xeline
·
J
  • Låst
Övr. Barn Undrar om någon har någon erfarenhet av att ha för låga Tsh- värden vid graviditeten? Jag är gravid i vecka 15, och eftersom jag...
Svar
2
· Visningar
1 786
Senast: Kristin80
·
M
  • Låst
Övr. Barn På lördag ska jag och Lucas ha en EGEN dag. Jag har tänkt att vi ska in till Västerås och gå på bio, kanske gå och äta på McD också...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn En man sitter i fangelse for att ha mordat sin hustru, sina barns mamma. Nu vill han ha umgangesratt med sina barn! :eek: Det kan val...
2
Svar
33
· Visningar
2 473
Senast: Bibi
·
  • Låst
Övr. Barn Varje gång när jag vaknar har jag en konstig känsla i mina händer. Det är ungefär som känslan när man har legat på dem och de har domnat...
Svar
11
· Visningar
10 319
Senast: WhiskyP
·
  • Låst
Övr. Barn Spinoff på semestertråden på Senior.... Ni som har barn på förskola/fritidshem, hur gör ni under sommarmånaderna då många enheter...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 549
Senast: javill
·
G
  • Låst
Övr. Barn En gravid kvinna går ju "dräktig" :D i 9 månader. Har man alltid gjort det? Hur såg det ut för 500 år sedan? 1000 år sedan? 10.000 år...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Buttercup
·
  • Låst
Övr. Barn Hittade det här postat på annat forum, handlar om pojkar men kunde lika gärna gälla flickor! Läs och njut att era barn inte har gjort...
Svar
3
· Visningar
1 509
Senast: maiagull
·
G
  • Låst
Övr. Barn Kl. 06.55 2/3 kom vår väntade baby. :love: 4080 g, 51 cm. Det blev en pojke. Jag lyckades skaffa mig en förlossningsskada av det...
Svar
18
· Visningar
1 601
Senast: Indyhope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama