Sitter pojkarna ner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sitter pojkarna ner?

Inte bara sätter sig på det kalla, man kan ju rammla ner i toan då också. :D

Sv: Sitter pojkarna ner?

Lånar knapp.
Är det ingen som tycker att tjejer skvätter mer än killar?? Jag blir vansinnig på folk av kvinnligt kön som prompt inte kan sitta ned på toan utan måste stå och kissa ned hela toaletten. Tycker faktiskt att killar verkar skvätta betydligt mindre. Om man inte vågar sitta ned på ringen pga bacillskräck kan man lägga ut papper. Jag brukar torka av ringen innan. Det är väl i princip bara salmonella som man kan få av att gå på samma toalett, inga könssjukdomar, och om man tvättar händerna ordentligt blir det heller ingen salmonella om man inte har några sår, antar jag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vi har börjat potträning lite smått. Pottan vi har är lite för låg fram, så det blir mycket kiss utanför även om man försöker hålla ner...
Svar
6
· Visningar
640
Senast: Imogen
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
325
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 674
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka