Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
  • Låst
Övr. Barn Är jag ohyggligt pryd eller? Är jag oerhört gammaldags som inte tycker att detta är lämpligt? Ni som har små barn, hur skulle ni...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 036
  • Låst
Övr. Barn Nytt år och nya barnkalas...I barnens skola så får man inte lämna inbjudningar i skolan om inte alla i klassen är bjudna vilket i och...
Svar
8
· Visningar
1 506
Senast: Javan
·
  • Låst
Övr. Barn :crazy: Jag är gift med en man som har 2 barn sen ett tidigare äktenskap.Den äldsta tjejen bor här varannan vecka medans den yngsta bor...
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: Nidorina
·
H
  • Låst
Övr. Barn Undrar de ja. har gjort två stycken för 1½ månad sen. Ett va negativt, de andra va lite konstigt. Visade två streck men inte på rätt...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Det är något som ialla fall jag har hört till f*rbannelse, "å är du gravid då får du inte lyfta tungt", finns det någon sanningshalt i...
Svar
12
· Visningar
8 600
Senast: horsedream
·
W
  • Låst
Övr. Barn sången, är det någon som kan texten på den? Karsson, Karlsson, värdens bästa Karlsson osv. Letade på nätet men hittade den inte...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: WhiskyP
·
  • Låst
Övr. Barn Jag som inte vet något om det här med graviditeter och barnafödande blev bara lite nyfiken. När man gör hemma test så går de på några...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Snurrfian
·
G
  • Låst
Övr. Barn När jag läste tråden om pennfattning, insåg jag vilken otroligt trist attityd en del människor har när det gäller skolan och lärare...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 902
Senast: Snuffsan
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter hade sin kompis över här för att leka. Efter ett tag kom dom fram till mig och talade om att dom tyckte att jag var en snäll...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: Mirre
·
  • Låst
Övr. Barn Vad har ni för försäkringar för era barn? Bolag osv? Vad kostar den försäkringen? Det är dags att skaffa försäkring för lilla Hanna nu.
Svar
15
· Visningar
2 211
Senast: ecssory
·
  • Låst
Övr. Barn Hur ont gör det egentligen att föda barn? Jag är livrädd för smärtan, men nu är jag i vecka 20, så det finns ju inte så mycket...
2
Svar
38
· Visningar
4 309
Senast: acke
·
M
  • Låst
Övr. Barn Lucas har hittat en kompis! Grannens barnbarn är på besök, och de leker som sjutton. Polarn har en äldre brorsa, ca 8 år, och han är...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Snurrfian
·
S
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag er brainstormningshjälp! Vi fick ju igår reda på att vi väntar en gosse (har dom sagt fel har jag ett namn klart, blir...
2
Svar
28
· Visningar
3 909
Senast: Boll
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har Tette hunnit bli 5 mån (den 22/2) och kravlar omkring på golvet. Han greppar medvetet tag om snoppen och fötterna och snurrar...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: pigleton
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hur snabbt efter att man blivit befruktad kan man visa tecken på graviditet? Så som illamående och blodtrycksfall? Kan man få...
Svar
10
· Visningar
1 178
Senast: SessCa
·
  • Låst
Övr. Barn Har skrivit om Mirandas olycka och fått den publicerad på en annan hemsida. För er som vill läsa om detta finns den här Miranda (varning...
Svar
19
· Visningar
1 729
Senast: Djurjouren
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har sedan min mens återkommit efter förlossningen haft så :devil: ont i magen vid ägglossning :cry: Nu är det visserligen bara tredje...
Svar
8
· Visningar
15 138
B
  • Låst
Övr. Barn hur vanligt är det med barn som får mask i magen? vad får dom det av och hur åtgärdar man det?
2
Svar
22
· Visningar
7 510
Senast: coscos
·
N
  • Låst
Övr. Barn Mín dotter är 14 år, hon har en jättegullig pojkvän som är ett år yngre än henne. Dom bor tyvärr väldigt långt ifrån varandra, så det är...
Svar
19
· Visningar
2 207
Senast: coscos
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet hur pass allvarligt det är att äta smärtstillande mediciner när man är gravid? (Inte för att jag är det, men det kan ju...
Svar
13
· Visningar
5 791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar