Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Finns det någon som har bra tips på doppresent? Min systers dotter ska döpas. Kan ju säga att det kommer ca 60-70 personer och...
Svar
15
· Visningar
8 880
Senast: equitouch
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har nyligen fått ett nytt jobb, började i mitten på december. Fick i samma veva reda på att jag var gravid och det kändes bra, till en...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: Cari
·
  • Låst
Övr. Barn Ibland far jag graa har pa skolsystemet har. Idag ar jag forbannad och ledsen. Fick ett telefonsamtal fran en Miss X, "occupational...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 344
Senast: Snuffsan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är för tillfället ute och praktiserar i en förortsskola. Skolan anses vara kommunens "svarta får" i skolväg, upptagningsområdet har...
2
Svar
24
· Visningar
3 008
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Nån mer än jag som tycker dom här nya bratz dockorna ser hemska ut? :crazy: Tycker odm är läskiga! Ser ut som ailens typ ju. *Rysa*...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: Dannie
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är det officiellt, vi blir tvillingföräldrar till sommaren! Doktorn tror att det är tvåäggstvillingar och jag är beräknad att föda i...
Svar
18
· Visningar
2 620
Senast: Sar
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur många är det här inne som verkligen inte gillar barn? Asså att åka till min syrra å öleka med henes barn är superkuligt å så men...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 097
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn :crazy: Vissa perioder fungerar INGET *suckar* det känns som att han inte klarar att hålla "allt" han ska göra i huvudet. Då är det bara...
Svar
17
· Visningar
1 534
Senast: Ankan
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, när sperman når ägget. Jag vet :angel: men under hur lång tid är sperman livskraftig? Och när under perioden är man mest fertil...
Svar
6
· Visningar
1 280
Senast: WhiskyP
·
S
  • Låst
Övr. Barn Ultraljud idag i v 18 och allt är väl. Fick dessutom reda på att det blir triss i grabbar för mig! :love: Bild från ultraljudet...
2
Svar
24
· Visningar
2 284
Senast: golit
·
  • Låst
Övr. Barn Till helgen fyller mitt lilla fadderbarn (flicka) ett år. Jag har lite huvudbry med vad jag skall ge henne? självklart skall hon få nåt...
Svar
10
· Visningar
5 824
Senast: alazzi
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag har nyligen fått mitt andra missfall på ganska kort tid (v 10 första gången och v 8 andra gången). Jag jobbar som doktorand och när...
Svar
8
· Visningar
4 038
Senast: Alfhild
·
  • Låst
Övr. Barn ...finns det nånting ni kan göra för att motverka utseendefixering? Nu vet jag inte hur representativt ÄU är för genomsnittet unga...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 539
Senast: Guatemala
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Varför i hela helvete tycker folk att man är sjuk i huvudet när man säger att man inte vill ha barn, och verkligen avskyr dem och inte...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn hur mycket betalar ni? är det olika på olika tider av dygnet? vad kräver ni av era barnvakter (ska de även laga mat, städa, diska osv)?
Svar
6
· Visningar
782
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn I morgon och lördag ev, ska jag göra stockholm osäkert ihop med dotter, karl och mamma... Så nu vill jag ha lite tips på bra/roliga...
Svar
17
· Visningar
1 264
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Japp då var Han kommen :love: Min pojk som "pluppade" ( nja med en bm på magen, ett klipp i dom känsliga delarna och en sugklocka) ut...
Svar
19
· Visningar
1 569
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn började det att synas på er att ni var/är gravida? Själv är jag i vecka 15 och jag tycker inte att det syns just någonting, möjligen...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: Thelma
·
  • Låst
Övr. Barn Pappan till "magen" så att säga har nu krävt att det skall göras faderskapstest. Ville bara kolla hur det ligger till lite med det då...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 753
Senast: Swannie
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jag har just fått reda på att jag är gravid... blandade känslor vill jag lova... visst jag vill jättegärna ha barnet... men samtidigt...
Svar
9
· Visningar
1 277
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25