Sv: samsova med barnen - eller inte?
Du blir inte mindre respeklös för att du tycker att Welsh är det.
Bara för att någon annan som gör samma sak också är dum, så gör inte det dig mindre dum.
Och dessutom så var hennes kritik inte riktad mot alla med hund i sängen, utan bara mot dem som tycker att hunden skall ha förtur till Mattes/mammas säng före barnen.
Vill du bara att det skall gå till en enda person, använd PM funktionen.
Men två fel blir inte rätt.Enya skrev:Är det ok att hon skriver att hon tycker att något någon gör är sjukt, men när jag skriver samma så är jag okänslig och respekterar ingen annan.
Du blir inte mindre respeklös för att du tycker att Welsh är det.
Bara för att någon annan som gör samma sak också är dum, så gör inte det dig mindre dum.
Men då så får man väl angripa det i stället för att sjukförklara alla som sover med barn i sängen.Vem respekterar Welsh när hon skriver som hon gör? Inte alla de som sover med hundne i sängen!
Och dessutom så var hennes kritik inte riktad mot alla med hund i sängen, utan bara mot dem som tycker att hunden skall ha förtur till Mattes/mammas säng före barnen.
Du kan inte rikta ordval eller inlägg mot bara en annan användare om du gör det öppet i tråden.Mitt ordval, som hela den här diskutionen handlar om, var riktat till Welsh i första hand eftersom hon skrev som hon gjorde
Vill du bara att det skall gå till en enda person, använd PM funktionen.