Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Pluggar lite kurser på distans och öppnade idag naturkunskaps kursen. Ser att en av laborationerna innehåller hantering av klorin och...
Svar
11
· Visningar
3 250
Senast: ameo
·
Övr. Barn Jag vet inte om den här frågan ligger rätt iom att det är vuxendoption det gäller, är det fel kanske en snäll moderator kan flytta den...
2
Svar
39
· Visningar
4 461
Senast: citron
·
Övr. Barn När slutade era barn med framåtvänd bältesstol? Min 10 åring har precis bytt över till bältes kudde.
2 3
Svar
47
· Visningar
5 300
Senast: majola
·
Övr. Barn Det här är ett lyxproblem, det är jag medveten om men jag hoppas ändå att ni har lust att råda mig lite här. Jag känner mig villrådig...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 747
Senast: Emiro
·
Övr. Barn I min bekantskap finns ett vuxet syskonpar som är klart under medel i intelligens. Båda har partners som tvärtom verkar ligga över...
2
Svar
31
· Visningar
4 352
Senast: MiniLi
·
Småbarn Fyraåringen mår illa ofta. Och/eller har ont i magen. Ofta strax efter att han ätit. Det har varit så ett tag. Han bajsar numer flera...
Svar
9
· Visningar
868
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Gammal medlem under anonymt nick Vi funderar på att skaffa barn men har svårt att bestämma när Han: har fast jobb, inga konstigheter...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 200
Senast: Anonym6
·
Småbarn Det börjar bli helt outhärdligt att inte få sova om nätterna. På 20 månader har vi inte fått sova en enda natt och nu senaste 3 mån har...
2
Svar
23
· Visningar
2 407
Senast: Alindra2000
·
Småbarn Vår 2 åring väger ca 18 kg och är 94 cm lång. I min bil sitter en Maxi Cosi Mobi, en stol som vi är riktigt nöjda med men vi tror att...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: keilir
·
Småbarn Under mellandagarna på dagis så vart dottern superdålig i magen, flera ggr om dagen och som vatten. Stängt på bvc, men vi köpte hem...
Svar
10
· Visningar
802
Senast: Tora
·
Övr. Barn Lever i en relation där det finns barn sedan innan med i bilden. Vi bor ihop sedan nått år tillbaka. Allt har gått väldigt bra fram...
Svar
16
· Visningar
1 390
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Jag och min sambo har ett barn på 8 månader och våra bästa vänner ett barn på 1 år. Vi träffas med barnen flera gånger i veckan. Vi är...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
12 170
Senast: ako
·
Småbarn Igår blev jag påkörd med barnens bilstolar i bilen, dock utan barn i (tack och lov). Den bakåtvända bilstolen (Britax Hi-way) ska...
Svar
15
· Visningar
1 603
Senast: trazel
·
Övr. Barn Det påståendet har jag sett många gånger, kanske framför allt här på Buke. Och jag tror på det, men har aldrig läst någon undersökning...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Jozze
·
Övr. Barn Eftersom den andra spiraltråden låg här antog jag detta var lämpligare än senior? Har problem med min kopparspiral, min livmoder goes...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: trazel
·
Gravid - 1år Vi snackar på i ny tråd :D Nu ska jag bara hitta den där listan också :p
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
83 331
Senast: Imogen
·
Övr. Barn Har en bekant som har en liten på ett drygt år och föräldrarna känns en smula... Fixerade? Vad gör man? Det är inget kul att umgås...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 895
Övr. Barn Jaha, så har en väl hamnat i en akut trettioårskris antar jag. Jag och maken har en son på nio år och har väl alltid varit övertygade om...
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Två av mina avkommor ska åka tåg till sina kusiner senare i vinter, utan att någon förälder åker med. Det betyder att de måste ha en...
2
Svar
25
· Visningar
2 530
Senast: pudsey
·
Småbarn Jag och sambon jobbar om varandra så att vi inte direkt är i behov av barnomsorg. Stora barnet(4) har vi tänkt att söka plats till nu...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: hljomalind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka