Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Kort om min bakgrund, är gravid i vecka 25, fick hjälp med att bli gravid (ÄL-sprutor, tabletter), vi försökte i 1,5 år och fick ett MF... 2
Svar
24
· Visningar
4 606
Senast: nothalfbad
·
Småbarn Någon som har erfarenhet att dela med sig av kring användandet av barnvaktsföretag? Funkat bra, dåligt? (jo, vi vill vara med våra...
Svar
5
· Visningar
1 456
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Barn Vänder mej till Buke för jag hittar inte en lag/regel jag hört om där lärare är skyldiga att informera rektor om incidenter som händer...
Svar
9
· Visningar
1 438
Senast: Mim
·
Övr. Barn Har idag sett att Försäkringskassan har beslutat om förändringar av utbetalningarna underhållsstödet. Om föräldern som är... 2
Svar
37
· Visningar
3 115
Senast: Cocos
·
  • Låst
Gravid - 1år En tråd för blivande sommarföräldrar att följas åt i och stötta varandra dessa månader fram till sommaren 2016 och även efteråt... 98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
121 058
Senast: MikaTela
·
Gravid - 1år Inleder med en bortglömd magbild från i måndags, v 39+0 87 88 89
Svar
1 763
· Visningar
121 637
Senast: trazel
·
Övr. Barn Finns det någon här som har det i sitt hem? som också har familj, äldre barn! Ni har räknat upp vad det finns att göra ooch delat upp...
Svar
4
· Visningar
2 366
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Är ju första gången så man är ju alltid orolig. Haft nått liknande mensvärk med väldigt onda toppar av och till hela dagen, Ska till bm... 10 11 12
Svar
227
· Visningar
55 901
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Hej hur skulle ni gjort i ett liknande dilemma? Dottern och hennes klasskompis skulle ha barnkalas ihop, vi (mammor) planerade vad som... 2
Svar
35
· Visningar
3 458
Senast: morgaine
·
Övr. Barn Kollade i min deklaration igår och insåg att jag har 30000 för lite i SGI, hur ändrar man det? Räcker det att ändra på...
Svar
7
· Visningar
1 521
Senast: BernT
·
Övr. Barn Jag vill säga upp mig från mitt jobb då jag inte alls mår bra av det av flera skäl.. Jag har många föräldradagar som jag måste ta ut...
Svar
1
· Visningar
1 014
Senast: 95johsv
·
Gravid - 1år Någon som har haft njursten under graviditeten? Va hände? Jag är sjukskriven pga njursten och är gravid. Har fått inopererad en pigtail...
Svar
0
· Visningar
590
Senast: JustMe
·
Gravid - 1år jag vet inte vart jag ska börja. Ni som läst min pappadepressionstråd vet ju lite. Jag känner att vi kommer ingen vart. Vissa dagar är... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 861
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Min syster var på UL igår och där såg dom 7 cystor. Hur påverkar det graviditeten och förlossning? Den största är 8 cm.
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Madick
·
Småbarn Jag skulle behöva hjälp att tänka så är det någon här som är bra på det där med att skydda sin SGI? Jag bytte nyligen jobb och med min...
Svar
4
· Visningar
3 904
Senast: hvala
·
Övr. Barn Mina föräldrar är separerade sedan 7 år. Deras skilsmässa var milt sagt infekterad och involverade rätt stora penningbelopp vilket gjort...
Svar
19
· Visningar
1 502
Senast: Ava22
·
Småbarn När skulle ni släppa iväg ert barn för att sova över hos en kompis själv? Vilka "kriterier" tycker ni att de ska kunna uppfylla i... 2
Svar
32
· Visningar
5 370
Senast: Hiddeous
·
Övr. Barn Jag ramlade över en pingvin urinal och dog lite Sen den här-- jo jag förstår (hoppas) det är till handikappade barn, men den ser ut...
Svar
18
· Visningar
1 910
Senast: purity_666
·
Gravid - 1år det känns som att det är sådan viktig del att man bara måste (!) ligga även som småbarnsförälder men jag har ingen lust! Jag älskar min...
Svar
13
· Visningar
1 975
Senast: purity_666
·
Övr. Barn och isåfall hur? En av döttrarnas kompis vars föräldrar jag är bekant med. På nivån vi äter middag ihop ett par ggr per år vi är FB...
Svar
13
· Visningar
1 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Tillbaka