Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Först och främst, det är ett anonymt nick för att skydda min dotter, och skulle du veta vem jag är så får du gärna hålla det för dig...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
54 961
Gravid - 1år sambon städade badrummet med flera olika rengöringsmedel. ajax, chuilit bang o klorin. senare läste jag att man inte ska blanda olika...
Svar
11
· Visningar
7 292
Senast: Saltomortal
·
Småbarn Har hittat vattenfärg i puckar som man kan byta ut. Eftersom vi är måttligt less på de vanliga (urkassa) man tenderar att få. Men vi...
Svar
5
· Visningar
949
Senast: FadeAway
·
Småbarn Jag har idétorka, jag har ansvar för en skapandegrupp och nu har vi ett litet test projekt där vi ska göra snabba pyssel, det får max ta...
Svar
9
· Visningar
1 740
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Jag har lite frågor och funderingar gällande amning. Min pojk är 6 månader om en vecka och ska då enligt BVC byta ut en portion till...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 720
  • Låst
Gravid - 1år Värst vad vi skriver! :D Här kommet senaste listan igen! December 1/12 - Eina, 1:a barnet, 29, Borås 5/12 - Bluefish, 1:a barnet...
99 100 101
Svar
2 017
· Visningar
105 359
Senast: Jenka
·
Småbarn Hej! Nu behöver jag er hjälp i valet av syskonvagn. Barn nummer två kommer i maj och det kommer skilja drygt ett år mellan barnen. Vi...
Svar
17
· Visningar
1 610
Senast: majola
·
Gravid - 1år Ja, nu börjar det bli dags för ny storlek men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska köpa? I vagnen och selen känns det ju som att...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: Imogen
·
Småbarn Chockerande nog är jag en hästtjej och hållt på med hästar på hobbynivå fram tills förra året då jag bröt svanskotan. Min son har alltid...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 013
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Hej! VARNING KÄNSLIGT ÄMNE :S Tänkte nu berätta ett känsligt problem jag märkt av. Upptäckte för ca 2veckor sedan att det är något...
Svar
12
· Visningar
3 388
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Har inga egna barn, men har en bonusdotter som går i år 1. Klassens föräldrar har en egen fb grupp där de pratas om allt möjligt... Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
8 693
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Ursäkta om jag lägger detta fel. Jag har blivit erbjuden en tjänst på 6,5h på natten. Man går på 23.15 på sön natt och man går av...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 606
Småbarn Sonen är mestadels torr om dagarna och det fungerar bra att gå på toaletten. Men vi har problemet att han inte säger till när han...
Svar
1
· Visningar
1 291
Senast: Madick
·
Gravid - 1år jag behöver tips, råd och kanske en gnutta stöttning. Sen vår son föddes för ett halvår sedan har min man ändrat beteende nästan helt...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 835
Senast: Amha
·
Småbarn Ska snart börja jobba igen efter f-led och då sonen passerat 1 måste man ju verkligen tänka till när det gäller föräldrapenningen. Är...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: Tora
·
Gravid - 1år När har ni börjat med det? Hur har det påverkat amningen? Vår BVC sköterska sa att vid 6 månader ska man börja byta ut ett mål till gröt...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Övr. Barn Jag ber i förväg om ursäkt för en eventuell novell, men för att förklara situationen direkt utan en massa frågetecken efteråt så blir...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 540
Senast: lundsbo
·
Gravid - 1år En av mina allra bästa vänner fick barn för en vecka sen. Hon hade en skitgraviditet, därpå en förlossning som tog närmre 40 h och sen...
Svar
16
· Visningar
1 968
Senast: MM
·
Övr. Barn Ja, pengar alltså. Gör ni det? Hur mycket isåfall? Och vilken sparform? Vad tänker ni att pengarna ska användas till? Och när kommer...
25 26 27
Svar
529
· Visningar
26 664
Senast: Mitten
·
Småbarn Nån som sett var man kan köpa pippiposters? Jag hittar typ astird lindgrens värd och priset är det inget fel på men det känns ändå surt...
Svar
9
· Visningar
755
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka