Sv: Är de riktiga värkar eller förvärkar
Grattis !
Det var en punktlig liten dam
Grattis !
Det var en punktlig liten dam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!
(& än en gång har man fått en bekräftelse att en förlossning gör ONT, vissa på forumet försöker ju övertyga om att det inte gör ont eller är hemskt)
Ja eller så kan man som jag ha 2 helt olika förlossningar! En smärtsam utan andningspauser och en som nästan var smärtfri! Det gjorde ont de sista 10 min och de 6 min det tog att krysta. Men oavsett föder jag hellre 10 barn än är gravid med ett endaste till! Foglossning är ett rent hel***te
förlossning nummer ett var jobbig när den höll på men jag tog igen mig så pass fort jämfört med nummer två och kan ärligt säga att ska nästa gång bli som tvåan så gör jag att inte en gång till!
Tack alla
Bra Anna_lillen att du håller folket uppdaterade
Fick en "liten" tjej i måndags kl 02.42 på 3950 gram och 52 cm lång.
Slapp bli igångsatt då det tog ordentlig fart av sig själv.
Fick ligga på BB 2 nätter för amningen skulle komma igång ordentligt. Och så låg vi på Spec BB iom att det gick 36 (eller om det var 34) timmar från det att vattnet gick tills dess hon var ute. Och så hade hon bajsat i vattnet också.
Kan sammanfatta hela förlossningen med att det var det värsta jag varit med om!!!
Som tur är har man redan glömt den värsta smärtan. Men jag sa direkt efteråt att "aldrig mer"! Får se om jag håller det...