Det är väldigt segt med föräldrarkurser där jag bor, känns lite tråkigt faktiskt jag hade tyckt det varit skönt att få träffa andra par i samma fas som vi. Vi har en träff på MVC i vecka 36 samt info på sjukhuset veckan efter - lite i senaste laget tycker jag. Men som ni sa @Bubble och @Emelie381, det mesta går ju idag att få info om på annat sätt tack och lov.
Sen måste jag fråga; hur sover ni? Jag har, sedan jag blivit gravid faktiskt, fått för mig att jag kan skada bebis när jag sover och jag kan inte riktigt släppa det. När jag ligger på sidan känner jag ju bebis sprattla "under mig" och jag kan inte förstå hur han inte blir mosad där inne. 70 kg vs 1,5 kg Hur sover ni?
Jag sover på sidan lite snett på mage, den är för hård för att ligga bekvämt på längre men nedanstående den var mjuk så sov jag på den.
När jag ligger vaken så avlastar jag lite med att ligga på rygg dock behöver jag ha flera kuddar bakom huvudet annars blir det tungt att andas.
Jag har en liten kvällsbebis i magen. Rör sig mest på lediga kvällar i soffan. Lätta buffar när jag ska sova och när jag vaknar på morgonen brukar jag putta runt på magen för att få nån putt tillbaka så då väcker jag den säkert.