Hur går det för alla våra 2 åringar (ja, några är ju inte 2 riktigt än men i princip alla)
Här är det full rulle, från morgon till kväll. A kallas för områdets lilla Emil i Lönneberga och jag får dagligen frågan om hur jag orkar. För ja, han är galen det finns inte ett berg som han inte bestigit, träd ska han upp i, står och gungar helt själv - listan kan göras lång. Motoriskt har jag inte varit med om något liknande, inte ens min 8 åring är lika duktig på att ta sig upp för berg som den lille är.
Däremot snackar han inte, eller jo, ma-ma och pa-pa. Men det är också allt. Jag hade önskat att han kunde lugna sig lite på det motoriska planet så att talet kunde komma ikapp, men än finns det tid för det med. I övrigt så är det en glad liten kille som sällan skriker eller blir arg.
På söndag är det två veckor kvar tills han fyller 2, fattar inte vart tiden tagit vägen
Haha jag har en likadan! Vi tyckte innan att storasyster var lite i gasen men det va ju inget i jämförelse med lillebror..
Vi har redan hunnit med att söva, operera,gipsa, skiktröntgen, ambulansfärd och 4 besök hos tandläkaren . Förhoppningsvis lugnar han ner sig snart.
Annars e han en glad och gosig kille som e rätt frustrerad över att vi inte förstår alla hans ljud