Hur går det för alla bebisar?
Jag jobbar för fullt och känner mig otillräcklig till tusen. Så mycket på jobbet att jag inte orkar med när jag väl är hemma, men snart semester!!
Dagisplats är fixad till slutet av augusti.
Nojjig mamma här för att M ligger efter, inga tänder än och varken står eller går själv. Försöker intala mig att alla utvecklas olika, men tankarna vandrar ändå...
E står eller går inte heller själv. Hon står stadigt när hon håller i något men vågar inte släppa taget än.
Vi har slutat amma förra veckan och sömnen vart så mycket bättre! Hon somnar och sover numera i egen säng, vaknar oftast 1 gång och äter en flaska välling och somnar sen om. Så stor skillnad mot tidigare när hon vaknade typ varannan timme och skulle snutta. Jag känner mig nu utvilad! Även aptiten dagtid vart bättre och nu äter hon massor (just nu iaf lär väl hinna ändras).
Hon hoppar fram på rumpan med en väldig fart, kryper lite ibland. Hon älskar att titta och peka på saker och man ser att hon förstår massor med ord och kan peka ut olika saker. Har inte direkt hört nått ord, mamma har hon sagt någon gång annars är det mest dada.
Jag börjar jobba i augusti och då ska pappan vara hemma, förskola är tänkt att börja i januari.
Och hon är så glad våran lilla tjej man blir helt varm i hjärtat av hennes leende och skratt och iver att upptäcka allt.