Här är vår bebis i ett nötskal, på väg att klättra upp i fönstret. Han har fortfarande inte vågat sig på att börja gå men klättrar på allt. Lampan har jag fått binda fast i fönsterbrädan
Visa bifogad fil 17374
Jag förstår precis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är vår bebis i ett nötskal, på väg att klättra upp i fönstret. Han har fortfarande inte vågat sig på att börja gå men klättrar på allt. Lampan har jag fått binda fast i fönsterbrädan
Visa bifogad fil 17374
Usch stackare!Hur mår ni alla i värmen?
Vi har lyckats dra på oss någon form av elak influensa.. Hög feber allihopa, dyngförklyda och kräks..
Inte det roligaste i den här värmen. Är lycklig över vår AC här hemma..
Äldsta sonen blev piggare idag och har klättrat på väggarna.
M ligger någon dag efter i sjukdomen och har under kvällen kräkts ett par gånger..
Hopps på att må bättre snart..
Näää, har ni blivit sjuka igen? Skönt att ni har ac, det gör det väl något lättare.Hur mår ni alla i värmen?
Vi har lyckats dra på oss någon form av elak influensa.. Hög feber allihopa, dyngförklyda och kräks..
Inte det roligaste i den här värmen. Är lycklig över vår AC här hemma..
Äldsta sonen blev piggare idag och har klättrat på väggarna.
M ligger någon dag efter i sjukdomen och har under kvällen kräkts ett par gånger..
Hopps på att må bättre snart..
Usch stackare!
Vi är friska men det är utvecklingssprång på båda barnen så det är inte jätteskoj just nu. Det har dock blivit bättre stämning i familjen sedan vi drog igång luftvärmepumpen som kylmaskin. Fattar inte varför vi väntade så länge med det.
Den stora som snart fyller 4 har det jättetufft med att hantera allt hon inte kan styra över. Hon bryter ihop om fel person häller upp mjölk åt henne, på den nivån är det. Svårt att komma ut och göra saker med henne, hon måste vara på rätt humör om det ska gå.
Lille M är jättesvårnattad. Det går inte att natta honom i famnen. Sätta honom i vagnen framför tråkigt tv-program och köksfläkten på i köket är vad som funkar bäst. Och han är fortsatt full i hyss. På grund av honom håller vi oss hemma mer än jag skulle vilja. Jag orkar helt enkelt inte åka till icke barnsäkrade platser med honom nu för man kan i princip bara slappna av när han sover eller sitter fastspänd i matstol eller vagn. I barnsäkrade miljöer är han fantastisk att ha att göra med, så lättsam och mysig. Här hemma hänger han mest med. Eller kryper iväg och hittar på något på egen hand. Han försöker nå upp att öppna ytterdörren också, men som tur är når han inte ännu
Nu har vi officiellt ingen bebis längre. Lille M har slutat med burkmat och mjölkersättning och han går nu äntligen. Han är den kramigaste lille killen som finns, så himla gosig På måndag fyller han 1.
Jag har tittat på bilder från när dottern var 12-18 månader och inser att det kommer hända enormt mycket framöver med utvecklingen T.ex hoppas jag det börjar komma ord snart. Han kan än så länge säga ”nejnejnejnej” och ”ajaj”
Nu har vi officiellt ingen bebis längre. Lille M har slutat med burkmat och mjölkersättning och han går nu äntligen. Han är den kramigaste lille killen som finns, så himla gosig På måndag fyller han 1.
Jag har tittat på bilder från när dottern var 12-18 månader och inser att det kommer hända enormt mycket framöver med utvecklingen T.ex hoppas jag det börjar komma ord snart. Han kan än så länge säga ”nejnejnejnej” och ”ajaj”
Vi ger fortfarande nappflaska 1-2 ggr/dag men med havredryck i istället för mjölkersättning. Han behöver det nu i övergången då inte all mat går hem ännu och tandköttet ömmar av alla nya tänder.Helt galet vad tiden går
Här är burkarna också borta och hoppas på att få bort ersättningen också men ska försöka ta kampen om flaskan om ett tag tänker jag..
Vad roligt att han pratar så mycketVet inte om jag ska gilla eller inte, har själv lite svårt att ta in att min lilla kanske inte kan klassas som bebis längre, men det andra med utvecklingen är ju kul
Min M älskar fortfarande burkmat, speciellt sån från 6 månaders ålder som är helt slät, haha Men det blir inte så mycket sån längre. Länge sedan han fick ersättning nu, men vi har rätt mycket kvar hemma så hade tänkt försöka få honom att äta upp det ändå.. Men välling blir det varje kväll och det vill han nog gärna ha kvar.
Det där med ord är så himla roligt! M kan nästan säga "traktor" nu, han är oerhört förtjust i traktorer Annars kan han säga mamma, pappa och katt. I övrigt är det mest ljud, men pratar gör han hela tiden, så himla mysigt Så fort han ser en katt skriker han "Hej!!!" och låter superlycklig ❤
Vi ger fortfarande nappflaska 1-2 ggr/dag men med havredryck i istället för mjölkersättning. Han behöver det nu i övergången då inte all mat går hem ännu och tandköttet ömmar av alla nya tänder.
Grattis!Hej ni! Det var inte igår. Jag har varit helt bortkopplad från forum sedan Frank var ett par månader. Nu är han 15 månader. Började gå vid 10 mån och nu är det fullt ös.
Jag kom tillbaka hit till vårföräldrar -19-tråden eftersom vi har ett litet syskon på gång
Vi har börjat forska i förskolefrågan. Ska åka och titta på lite alternativ så får vi se när han får plats.
Blandade känslor - jobbigt att släppa iväg honom men också skönt. Är helt slut efter en dag med honom, det är fullt ös non stop.