Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn En elev i klassen är väldigt stökig, mitt barn kommer hem och berättar om saker som eleven har gjort (slag/sparkar) eller sagt. Berättar...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Vår lilla pojke fick sin 3 månaders vaccinering iförrgår och idag är han jättetrött! Är det normalt att det kan bli så? Normalt sett är...
Svar
4
· Visningar
516
Senast: Elli_J
·
Övr. Barn Hej. Nu halvvägs in i graviditeten börjar jag fundera mer på barnvagn, vilken man ska ha. Har köpt stor kombi och varit och provkört...
2
Svar
37
· Visningar
2 966
Senast: Rund
·
Övr. Barn Skolan vill göra en utredning pga att sonen har så svårt att koncentrera sig på lektionerna, det är säkert bra men hur går det till? Jag...
Svar
11
· Visningar
2 293
Senast: Badger
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom det inte fanns en tråd så gör jag en:):) December Januari 14/1 - ninsan, 1:a barnet, 31 år, Vallentuna Februari
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
127 770
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Det var ett tag sedan jag syntes till här på förälder, och än räknas jag inte till den gruppen... men, jag har en fundering som ni...
2
Svar
38
· Visningar
3 137
Senast: Ms_Antrop
·
Småbarn Min femåring är otroligt rädd för sprutor och blodprov, och ska ta sin 5års vaccination på tisdag: jag bävar för hur hon ska ta det...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: trazel
·
Gravid - 1år Är det någon som har testat någon av dom andra tabletterna mot gravidillamående? Postafen hjälper men jag blir helt borta av dom...
Svar
6
· Visningar
996
Övr. Barn Det kommer ju drösvis med leksakskataloger i posten nu och barnen tittar i dem såklart. Men flera gånger har jag hört dem säga att "det...
2
Svar
20
· Visningar
1 726
Senast: Amha
·
Övr. Barn Min äldsta har en kompis i skolan som han leker rätt mycket med. Det är dock ofta han kommer hem och är ledsen för saker som det här...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Det har varit många "hur prata med barn om "-trådar på senaste tiden och jag har också ett sånt där svårt tema som är aktuellt hemma...
Svar
9
· Visningar
821
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år hej! Är det ngn som varit med bebis på horse show? Min kille är 6( nästan 7 ) mån när Gbg horse show är. Funderar på om det funkar eller...
Svar
13
· Visningar
1 698
Senast: superstar
·
Gravid - 1år Vill gärna ha tips på resevagn som uppfyller följande krav: - Vändbar (dvs vill kunna ha barnet mot mig) - Fullt liggläge - Lättsvängd -...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: glittra
·
Övr. Barn Hej alla, vet ej om denna tråd har hamnat på rätt ställe eller om den passar bättre i Senior men isåfall kanske någon snäll kan flytta...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: rtf
·
Gravid - 1år Jag ska opereras (HALELUJA! Farväl bihålebesvär :love:) och funderar på hur vi löser mat till A under tiden. Han har hittills bara fått...
2
Svar
20
· Visningar
2 174
Senast: ainasoja
·
Småbarn Hej, jag vet att vi inte är de enda föräldrar som har ett barn som INTE vill sova. Våran kille är snart tre år och det är alltid strid...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 042
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Har aldrig riktigt trott på att FK är så sugiga som folk säger och det var supersmidigt att få beviljad graviditetspenning på 100 %...
Svar
8
· Visningar
843
Senast: ainasoja
·
Övr. Barn Jag skulle vilja hitta en duktig och proffsig människa som man kan vända sig till när man vill ha lite extra stöd. Tidigare har det vart...
Svar
13
· Visningar
1 144
Senast: jerseyko
·
Småbarn Vår vakt är inte riktigt pålitlig längre så vi ser oss om efter en ny. Men vilken? Nu har vi en Philips nånting, några år på nacken...
2
Svar
21
· Visningar
3 302
Senast: Lindon
·
Övr. Barn inspirerad av en annan tråd ( som jag blev rätt upprörd av men inte vill trådkapa) är jag nyfiken på hur era förhållanden förändrats...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
28 039
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar