Alltså jag undrar ju lite över en stol där det står "Varning endast för hemmabruk". Får man bara köra runt hemma på garageuppfarten då?
haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag undrar ju lite över en stol där det står "Varning endast för hemmabruk". Får man bara köra runt hemma på garageuppfarten då?
Haha, what? Var har du sett det? det låter ju sisådär tryggtAlltså jag undrar ju lite över en stol där det står "Varning endast för hemmabruk". Får man bara köra runt hemma på garageuppfarten då?
Haha, what? Var har du sett det? det låter ju sisådär tryggt
Sidan laddar inte för mig, men känns det inte rimligt att anta att det är en taskig översättning för "endast för privat bruk"?
Det är mycket möjligt!
Men jag vet inte om det blir så mycket begripligare? Jag menar varför skulle stolen inte lämpa sig att användas av exempelvis taxi eller hyrbilsfirmor.
Iofs gör beskrivningen av stolen i övrigt att det där om endast på garageuppfarten verkar ganska lämpligt
@majola men taxibilarna här har ju sjyssta bilstolar. Taxi Stockholm kör runt med en bakåtvända britax tror jag det är och bälteskuddar av okänt märke. Har aldrig sett att bilstolar endast får vara till privat bruk innan. Det låter ju rätt intressant. Jag undrar vad det är, om det är speciella tester de ska gå igenom kanske?