Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Har en bekant som har en liten på ett drygt år och föräldrarna känns en smula... Fixerade? Vad gör man? Det är inget kul att umgås... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 069
Övr. Barn Jaha, så har en väl hamnat i en akut trettioårskris antar jag. Jag och maken har en son på nio år och har väl alltid varit övertygade om...
Svar
12
· Visningar
1 889
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Två av mina avkommor ska åka tåg till sina kusiner senare i vinter, utan att någon förälder åker med. Det betyder att de måste ha en... 2
Svar
25
· Visningar
2 604
Senast: pudsey
·
Småbarn Jag och sambon jobbar om varandra så att vi inte direkt är i behov av barnomsorg. Stora barnet(4) har vi tänkt att söka plats till nu...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: hljomalind
·
Småbarn Någon som har tips på bra spel som 4-5-åringar kan spela med sina föräldrar? Funderar på ett som heter The magic tower men det kanske... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 108
Senast: Wingates
·
  • Låst
Gravid - 1år Första tråden är full så vi fortsätter här :) September 1/9 Californication, Stockholm, 1:a barnet, pojke 15/9 - Norma - Värmland, 1:a... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
142 748
Senast: MM
·
Småbarn Lagom till julen slog den till, den fruktade magsjukan. Nu är jag lite osäker på om man vågar åka på julfirande hos min släkt (30 mil...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Det står överallt att man ska vara väl påläst om förlossningen för då blir det mindre jobbigt. Men var hittar jag den bästa infon? Vad... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
10 470
Senast: hvala
·
Gravid - 1år Nu är jag lite tidigt ute i och med att sonen bara är lite drygt 3 veckor, men jag tänkte höra om det är någon som kör BLW vad gäller...
Svar
19
· Visningar
1 580
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Med inspiration från en tråd på senior, så känner jag att det är ett lysande tillfälle i jul att fylla upp bokhyllan med böcker som tar... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
·
Övr. Barn Kanske finns någon här som jobbar med löner och som har förmågan att förklara för mig om detta är rätt. har försökt få det förklarat av... 2
Svar
34
· Visningar
3 977
Senast: Ms_Antrop
·
Övr. Barn Någon här som har lyckats hitta termobyxor som passar på lite rundare barn? En av mina avkommor (drygt 150 cm lång) är av lite rundare... 2
Svar
34
· Visningar
14 712
Senast: ameo
·
Småbarn Hur långt tycker ni känns ok att ha till förskolan? Jag syftar nog mest på den "extraresa" som blir, dvs om den inte ligger på vägen...
Svar
16
· Visningar
4 032
Senast: Jozze
·
Småbarn Vi har en son på 2, 5 år som inte kan vara stilla och så har han varit typ från han var bebis. Han har nog aldrig suttit helt still mer... 2
Svar
32
· Visningar
9 584
·
Övr. Barn Var avslutning på sonens aktivitet idag, han gick dit direkt efter skolan och jag och mini gick dit lite senare. När vi kom dit stod en...
Svar
6
· Visningar
1 654
Senast: kolblakkur
·
Övr. Barn Sitter i ett litet dilemma i mitt förhållande och får inga klara besked av pojkvännen så tänkte att ni kloka bukevänner kan hjälpa mig...
Svar
19
· Visningar
1 878
Senast: Thomasine
·
Gravid - 1år Är gravid i v 9 o har en på 1 år o 9 månader som ibland sover mellan oss. han ligger ju inte alltid still när han sover utan ibland...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: ainasoja
·
Småbarn Min son är väldigt blyg och tycker det är jobbigt när det blir mycket folk. Oftast räcker det med att han får vara i knäet eller i...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: turbofling
·
Småbarn Jag trodde nog jag skaffat min sista barnvagn då vårt sista barn är 1.5 år och vi haft grejor sedan innan. Nu verkar dock vår gamla...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: ako
·
Småbarn En fråga om barn, delat umgänge och jobb. Jag har två helt fantastiska små på 3 resp 6 år. Jag separerade från deras pappa i mars 2015...
Svar
12
· Visningar
1 877
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka