Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ska skicka iväg papper för graviditetspenning (ja jag är sen med det haha, både mitt jobbs och mitt fel, måste inte ha pengarna direkt...
2
Svar
24
· Visningar
3 244
Senast: BernT
·
Övr. Barn Jag skulle vilja bygga egna "hästhinder" till barnen som leker mycket häst. Bommarna antar jag att man kan göra av rundstav, men jag...
Svar
6
· Visningar
4 504
Senast: Amha
·
Övr. Barn Det är många känslor och många tankar på en och samma gång. Jag är bara 18 år och väntar en unge, och man får hela tiden höra att:Du är...
2
Svar
22
· Visningar
3 289
Senast: Bexzor
·
Gravid - 1år En tråd för oss som väntar barn våren 2016 att noja, diskutera och följas åt i. Mars BF 8:e mars, fia-lisa, 2:a barnet April Maj
98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
118 607
Senast: fia-lisa
·
Övr. Barn Jag har en liten kille på 4 år som helt plötsligt från ingenstans har börjat få ont i magen. Ibland så han kräks, inte mycket men det...
Svar
6
· Visningar
2 883
Senast: SandraM
·
Övr. Barn Har inte tittat in här på länge nu! Skulle vara roligt att höra ifrån alla som fick barn runt samma tid som jag fick Erik. :-) Det fanns...
Svar
0
· Visningar
532
Senast: miss_kala
·
Övr. Barn Hade ett samtal med min äldsta son nu ikväll, han pratade om en kompis i skolan som visade sig vara mobbad av andra pojkar i hans klass...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej! Jag har en liten fundering, då jag har en tös som gillar skarpt riskakor och risifrutti. Hur hårt håller ni på alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 050
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Nu tänker jag sticka ut näsan lite angående amningens vara eller icke vara Efter att ämnet kommit på tal i flera diskussioner på...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
9 760
Senast: Lazio
·
Övr. Barn "Vi" kommer bli anmälda till socialen tillsammans med dagis av BUP då barnet har sagt saker som inte är bra. Vad kan vi förvänta oss nu...
2
Svar
29
· Visningar
7 459
Senast: Sar
·
Småbarn Mina barn (1, 2 och 4) ska få utklädningskläder i julklapp. Jag är lyckligt lottad med en sömmerska som svärmor, så jag kan mer eller...
Svar
9
· Visningar
1 983
Senast: majola
·
Småbarn I januari fyller vårt barn ett år, och vi hade egentligen tänkt skola in hösten 2016 men antagligen blir det under våren i stället. Vad...
2
Svar
22
· Visningar
2 455
Senast: pimy
·
Gravid - 1år Jag vill ha tips på bra, schyssta giftfria leksaker som passar en 10-månaders. Är helt lost på leksaksfronten men vill inte ha massa...
Svar
10
· Visningar
889
Senast: ameo
·
Övr. Barn Ja, precis som rubriken lyder, vart hittar man bra tillbehör till leklera. Har googlat men inte hittat något roligt, bara massa tårta...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hej! Undrar om det är någon som har satt in spiral inom 6 månader efter sin förlossning? Var på efterkontroll i veckan och pratade om...
2
Svar
21
· Visningar
5 427
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Min 9åriga dotter förklarade idag storgråtande att det finns en kille klassen vars uppdrag är att göra hennes liv olyckligt, hon vill...
2
Svar
39
· Visningar
3 573
Senast: Badger
·
Gravid - 1år har i flera år kämpat med högs sköldkörtelvärden, dock har de alltid varit precis på gränsen så blivit skickad på nya blodprov (har gått...
Svar
9
· Visningar
782
Senast: Humla
·
Småbarn Min dotter som är precis 1,5 ar började förskola för lite mer än en manad sen. Hon gar mandag, onsdag och fredag 8-14. Första veckan pa...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: trazel
·
Småbarn Vi har två små barn (1 och 3) och funderar att åka på någon slags semester över julen. Alltså inte en vecka och vi vill inte flyga. Hade...
Svar
12
· Visningar
1 309
Gravid - 1år Hej. Fy, jag är så sabla trött på den här ömheten, stramandet, kliandet i underlivet. Der gör ju inte så överjävligt ont som det gjorde...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 492
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar